۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۹۵۲۹۳
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت از لبنان در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها دفاع کرد

مقاومت از لبنان در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها دفاع کرد
حسن فضل الله با اشاره به نقش آفرینی مقاومت در این کشور، گفت: مقاومت از لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری دفاع کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان سخنانی را در خصوص نقش آفرینی مقاومت در دفاع از این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این نماینده پارلمان لبنان در سخنان خود تصریح کرد: مقاومت از لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و تروریست‌های تکفیری دفاع کرد. در واقع، مقاومت از حاکمیت لبنان حمایت به عمل آورد.

فضل الله در ادامه یادآور شد: مقاومت همواره در داخل چارچوب دولت و با احترام به قوانین آن فعالیت کرده است. وی با اشاره به برخی تلاش‌های خارجی برای ایجاد هرج و مرج در لبنان تصریح کرد: ما به سمت و سوی هرج و مرج و جنگ داخلی که طرف‌های داخلی و خارجی تدارک آن را دیده بودند، نرفتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه رسیدگی دستگاه قضایی لبنان به پرونده انفجار مهیب بندر بیروت انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پرونده انفجار مهیب بیروت به جای تکیه بر واقع گرایی و عدالت محوری با تکیه بر سیاسی کاری دنبال می‌شود./۹۸۸/

منبع: المنار

ارسال نظرات