۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۹۵۵۲۱

انتقاد امام جمعه اهواز از وضعیت بدحجابی و فساد در برخی اماکن این شهر

انتقاد امام جمعه اهواز از وضعیت بدحجابی و فساد در برخی اماکن این شهر
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با انتقاد از باغ ویلا‌های اطراف برخی شهر‌های خوزستان و اماکن موجود در سطح اهواز گفت: برخی رسما در این محل‌ها فساد انجام می‌دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده، ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان اظهار داشت: درخصوص برخی موضوعات شرمنده خانواده شهدا و مؤمنین هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از باغ ویلا‌های اطراف برخی شهر‌های خوزستان و اماکن موجود در سطح اهواز، عنوان کرد: رسما در این محل‌ها فساد انجام می‌دهند.

امام جمعه اهواز به مساله بی حجابی اشاره و گفت: تقریبا ین موضوع به موضوعی عادی در برخی مناطق اهواز و استان خوزستان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به مسائل اعتیاد و مشروبات الکلی در سطح استان خوزستان اشاره و نسبت به وجود این موارد ابراز تأسف و گله کرد.

وی گفت: پیشنهاد بنده برای مسائل فوق این است که چند کمیته و برای هر کدام نیز یک مسؤول تعیین شود و مخصوصا در زمینه بی حجابی بسیار راحت می‌توان نیرو‌های حزب الهی را وارد کرد و با آن‌ها آموزش داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به گشت اخلاقی پلیس در سطح شهرها، اظهار داشت: کم جوان‌هایی نیستند که آماده هستند تنها با فراخوان پای کار بیایند؛ بسیج، ناجا و گشت اخلاقی با هم کمیته‌ای راه اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: اماکن نیز از طریق پلیس با مکان‌های فساد برخورد قانونی کند البته اقدامات براساس اولویت‌ها شروع شوند. /۹۴۵۴۱/پ210/

ارسال نظرات