۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۹۵۹۰۹

برنامه امتحانات نیمسال اول سطوح عالی حوزه + عکس

برنامه امتحانات نیمسال اول سطوح عالی حوزه + عکس
برنامه امتحانات نیمسال اول سطوح عالی حوزه علمیه قم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، امتحانات نیمسال اول سطوح عالی حوزه علمیه قم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۰ دی ماه الی ۲۶ به مدت ۵ روز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، مطابق ضوابط امتحانات دی‌ماه ۱۴۰۰ فقط از نیمسال اول دروس (فقه، اصول و فلسفه) و امتحانات پایان سال تحصیلی(نوبت دوم) فقط از دروس نیمسال دوم (فقه، اصول، فلسفه، عقاید، تفسیر، درایه و رجال) و امتحانات تجدیدی و ارتقایی شهریورماه از تمامی دروس نیمسال اول و دوم برگزار خواهد شد.

امتحان دروس فقه و اصول(مکاسب، رسائل و کفایه) که با علامت ستاره(*) مشخص‌شده‌اند، از محدوده طرح جدید می‌باشد.

نحوه برگزاری امتحانات دی‌ماه ۱۴۰۰ منوط به رنگ بندی‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب از سوی ستاد ملی کرونا می‌باشد، لذا حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات متعاقباً اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که طلاب شهرستانی در برخی کانال ها و گروه های حوزوی و طلبگی خود از مسؤولان حوزه خواستار شده اند که در صورتی که امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود مکان هایی برای اسکانشان در نظر گرفته شود تا با حضور در قم دچار حیرانی نشوند.

گفتنی است، دروس و امتحانات حوزه از سال 98 با شیوع ویروس کرونا به حالت غیرحضوری و مجازی در آمده است، اما امسال بخاطر واکسیناسیون و کاهش آمار ابتلا به کرونا و بازگشت برخی عرصه ها به روال عادی امکان حضوری شدن کلاس ها و امتحانات حوزه نیز در صورت صلاحدید ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

برنامه امتحانات نیمسال اول سطوح عالی حوزه + عکس

ارسال نظرات