۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۶۹۶۰۱۸

کتاب برج مراقبت منتشر شد

کتاب برج مراقبت منتشر شد
مرکز نشر هاجر کتاب «برج مراقبت»، مقابله با اسلام ستیزی؛ راهکارهای معرفتی، انگیزشی و عملی را منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «برج مراقبت»، مقابله با اسلام ستیزی؛ راهکارهای معرفتی، انگیزشی و عملی نوشته خانم فاطمه اسحاقی به همت مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران چاپ و در دسترس عموم قرار گرفت.

اسلام ستیزان زمانی با استفاده از قدرت، تهدید، خشونت و اقدامات عملی، با اشغال کردن سرزمین های اسلامی و با استفاده از جنگ های نظامی اسلام ستیزی می کردند که نمونه های آن در کشورهایی مانند عراق، سوریه و بحرین است؛ اما امروزه با بهره گیری از ترفندهای جدید از جمله سینما، تلویزیون، ماهواره ها و رسانه هایی که در اختیار دارند و به خصوص با انحراف افکار و اندیشه ها و حقایق، با ایجاد نوعی هراس از آیین اسلام به اسلام ستیزی می پردازند و اهداف خود را دنبال می کنند.

اثر حاضر نوشته در ۲۰۸ صفحه به بررسی و تبیین محور فوق و ارائه راهکار مقابله با اسلام ستیزی پرداخته است.

این کتاب با شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۴۳۲۰۰ تومان به صورت قطع رقعی منتشر شده و در اختیار دوستداران کتاب قرار گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ مراجعه کنند و یا به صورت حضوری این کتاب را از فروشگاه این مرکز به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران طبقه اول واحد ۱۱۴ تهیه نمایند.

ارسال نظرات