۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۹۶۱۰۱
آیت الله نوری همدانی در دیدار جبلی:

نقش صداوسیما در خنثی کردن توطئه های دشمن/ مشکلات مردم را بازتاب دهید

نقش صداوسیما در خنثی کردن توطئه های دشمن/ مشکلات مردم را بازتاب دهید
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: صدا و سیما نقشه های استکبار جهانی را نه تنها برای مردم ایران بلکه باید برای تمامی ملت های مسلمان جهان بازگو و روشن سازد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس صدا و سیما؛ دکتر پیمان جبلی با اشاره به آیه 104 سوره آل عمران گفت: قرآن مسلمانان را گروهی یاد نموده که کارشان دعوت به خیر و اعمال صالح و آبادی زمین و امر به معروف و نهی از منکر می باشد که فلاح و رستگاری نصیب آنان می شود.

وی در ادامه با اشاره به جریان تمدن سازی اسلام بیان کرد: در زمان معاصر فقیه فرزانه ای چون امام راحل (ره) برای احیاء اسلام به پا خاست و تمام نگاه ها را متوجه انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران نمود، هر چند استکبار جهانی به رهبری آمریکا در این مدت هر روز فتنه ای تازه علیه انقلاب به راه انداختند، اما به توفیق پروردگار قلوب مستضعفان جهان و مردم آزاده هر روز متوجه این نظام گردید و انقلاب اسلامی تمامی مرزها را در نوردید و امید تازه ای در میان محرومان و مستضعفان جهان ایجاد نمود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اقدامات فراوانی که در دوران انقلاب صورت گرفته، افزود: باید خدمات و کارهای فراوانی که از آغاز انقلاب در حوزه های مختلف صورت گرفته برای مردم بازگو شود تا مردم بدانند که چه کاری هایی صورت گرفته، و انقلاب چه خدمات ارزنده ای انجام داده است. امروز شبکه های بیگانه با تبلیغات فراوان سعی در تخریب وجهه نظام مقدس ایران دارند، اما متاسفانه شاهد پیام های تبلیغاتی بسیار زیاد در صدا و سیما هستیم که باید برای این چاره ای اندیشید.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات موجود در جامعه بیان کرد: صدا و سیما باید مشکلات و کمبودهای موجود در جامعه را به شکل صحیح بازتاب دهد، متاسفانه امروز شاهد سختی معیشت مردم هستیم که باید مسئولین در جهت رفع این مشکلات کوشش کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان دشمنی دیرینه آمریکا و صهیونیست ها با اسلام و مسلمانان اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد اوضاع مسلمانان در یمن و سوریه و عراق و لبنان و بحرین و افغانستان هستیم که با نقشه کشی آمریکا و پول های عربستان سعودی توسط اسرائیل اجرا می شود این موضوعات را صدا و سیما نه تنها برای مردم ایران بلکه باید برای تمامی ملت های مسلمان در خارج از ایران نیز بازگو و روشن سازد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس صدا و سیما؛ دکتر پیمان جبلی

این سبک جدید خبرنویسیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0