۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۹۶۱۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

شکست استکبار در منطقه، محصول مجاهدت های شهید سلیمانی است

شکست استکبار در منطقه، محصول مجاهدت های شهید سلیمانی است
مازندران - حجت الاسلام شکریان با اشاره به مجاهدت های والای شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار مظهر تفکر بسیجی و شخصیتی انقلابی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نخستین جلسه قرارگاه ستاد عملیات حاج قاسم با اشاره به برخی ویژگی‌های برجسته این شهید والا مقام، گفت: تفکر ناب شهید سلیمانی در جبهه مقاومت جریان دارد و پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون تفکر بسیجی و انقلابی شهید سلیمانی است.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری ایام فاطمیه(س) و سالگرد شهادت مظلومانه شهید سرافراز و پر افتخار ایران اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه و شجاع عراقی شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان و رحلت فقیه و حکیم مجاهد علامه مصباح یزدی (ره)، اظهار داشت: نگاه شهید سلیمانی تنها مختص به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود و تنها به محدوده جغرافیایی ایران اسلامی محدود نشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: این شهید بزرگوار نسبت به ملت‌های مظلوم و مسلمان منطقه احساس تکلیف داشت و علت مجاهدت‌های این شهید والا مقام در سال‌های اخیر در منطقه نشان از تفکر بسیجی ناب و شخصیت انقلابی این شهید والا مقام است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی بسیار ارزشمند سپهبد شهید سلیمانی در تبعیت محض از فرامین رهبری افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته این شهید والا مقام، عشق و ارادت منحصربفرد ایشان به رهبری بود و با همین روحیه همواره در جبهه مقاومت حاضرمی شد و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرامین رهبری معظم انقلاب مجاهدت می‌کرد.

حجت الاسلام شکریان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن سالگرد شهادت این شهید پرافتخار و نام آور و یاران باوفایش، تصریح کرد: حضور میلیونی و گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم عراق در تشییع پیکر مطهر این شهیدان والا مقام نشان از اهمیت سیره و شخصیت ممتاز شهید سلیمانی و یاران باوفایش است و باید برای ترویج این گفتمان برنامه ریزی کرد و بهترین فرصت برای این برنامه ریزی همین ایام سالگرد شهادت این شهیدان سرافراز و پرافتخار جبهه مقاومت است.

استاد حوزه علمیه مازندران، پیروزی‌های گسترده جبهه مقاومت در منطقه را مرهون و مدیون خون پاک شهدا به ویژه شهید سلیمانی هستیم، خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت‌های این شهید عزیز، امروز آمریکایی‌ها در حال ترک منطقه هستند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شهید سلیمانی با تدابیر ارزشمند خود جریان مقاومت را در منطقه پایه گذاری و تقویت کرد، بیان داشت: امروز جبهه مقاومت به سدی محکم در برابر سیاست‌های استکباری و استعماری دشمنان در منطقه تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که آمریکا راهی جز خروج از منطقه ندارد، خاطرنشان کرد: تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به منطقه خروج آمریکایی‌ها است که این به برکت خون پاک شهدا به ویژه شهید سلیمانی به دست آمده است.
 
وی با تاکید بر کیفی بودن برنامه‌های ستاد عملیات حاج قاسم، خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگی‌های ممتاز و چهره بین المللی این شخصیت بزرگ جبهه مقاومت و فرمانده دلاور ایران اسلامی باید برنامه‌ها متناسب باشد و از کیفیت لازم برخوردار باشد تا بیانگر ابعاد شخصیتی ایشان  و به تبیین سیره و سبک زندگی این شهید والا مقام در جامعه پرداخته شود. /۹۵۰/پ210/
ارسال نظرات