۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۹۶۱۱۶
کوثری در گفت‌وگو با رسا:

پرونده ترک فعل‌های روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی است

پرونده ترک فعل‌های روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی است
نماینده مجلس با بیان اینکه ترک فعل‌های دولت قبل باید به صورت شفاف بررسی و رسیدگی شود، گفت: پرونده ترک فعل‌های آقای روحانی در کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی است.

محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به نقد و بررسی عملکرد دولت روحانی در فتنه بنزینی سال 98 پرداخت گفت: آقای روحانی و دولتمردان گذشته در ایجاد اغتشاشات و فتنه های سال 98 مقصر بودند.

وی با بیان اینکه دولت گذشته باید از ماه های قبل زمینه های اقناع افکار عمومی را برای افزایش نرخ بنزین آماده می کرد، ابراز داشت: دولت باید به طور شفاف و با اعلام قبلی نرخ بنزین را افزایش می‌داد، اما افزایش ناگهانی نرخ بنزین زمینه را برای ایجاد آشوب و اغتشاشات در داخل کشور فراهم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش ناگهانی نرخ بنزین سبب شد که دشمنان نظام اسلامی با همراهی ضد انقلاب روی به آشوب ها و اغتشاشات در داخل کشور بیاورند و خسارت های سنگین به اماکن عمومی، نهادهای دولتی و پمپ بنزین ها وارد شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز دشمنان با حمله سایبری قصد ایجاد آشوب در کشور را داشتند، افزود: همواره در حرکت های تخریبی در کشور، افراد و مسؤولانی پشت ماجرا قرار دارند که برخوردار از قدرت هستند و به افراد دیگر قول ها و وعده هایی می دهند تا به وسیله آنها به اهداف شوم خود در ایجاد اغتشاشات برسند.

کوثری با تأکید بر اینکه مسؤولان در حمله سایبری به پمپ بنزین ها عاقلانه و متفکرانه برخورد کردند، گفت: حضور میدانی و به موقع رییس جمهور در این حادثه سبب آرامش مردم شد و ایشان از مسؤولان وزارت نفت خواستند که به سرعت این حادثه بررسی و مشکل مردم را برطرف کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت مردم تشخیص خواهند داد مسؤولان برای حل مشکلات آنها و جامعه فعالیت می کنند یا اینکه فقط به دنبال آسایش و رفاه خود هستند.

وی با بیان اینکه باید ترک فعل های دولت روحانی به صورت شفاف بررسی و رسیدگی شود، افزود: شکایت های متعدد و اسناد مختلف در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در زمینه ترک فعل های آقای روحانی در زمینه شکل گیری اغتشاشات 98 و مسائل دیگر در حال جمع آوری و بررسی است که با دلایل قاطع و محکمه پسند پرونده ترک فعل های آقای روحانی به قوه قضاییه ارجاع داده خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حمید صمیم
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
دولت روحانی بر اساس سیاستهای نولیبرالی اقتصاد ایران را وابسته به غرب کرد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
فکر نکنم به جایی برسه
0
0