۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۹۶۱۸۰
امام جمعه موقت کاشان:

تنها راه نجات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است

تنها راه نجات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشورحاکمیت تفکر بسیج بر کشور است، گفت: هرکس در هر عرصه‌ای برای پیشرفت کشور تلاش کند بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در مراسم محفل شهدا که با حضور خادمان امام رضا(ع) به مناسبت هفته بسیج در مسجد آیت الله رضوی این شهرستان برگزار شد، گفت: تشکیل بسیج و سپاه از سوی امام خمینی (ره) یک الهام الهی و از توفقیات الهی است.

وی با بیان اینکه بسیج موضوع جدیدی نیست که امام آن را مطرح کرد، افزود: از روزی که جنگ بین حق و باطل آغاز شده است بسیجی بوده است، چرا که بسیجی کسی است که در مسیر حق حرکت می‌کند و در دفاع از حق همیشه آماده و پا به رکاب است.

به گفته وی موضوع بسیج ازابتدای حرکت انبیاء مطرح بوده است و بسیجی کسی است که در مسیر حق حرکت می‌کند حتی اگر لباس بسیجی به تن نداشته باشد.

امام جمعه موقت کاشان افزود: امام خمینی(ره) می‌فرماید، اگر بر کشوری نوای تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد در غیر این صورت باید منتظرحوادث تلخ و پیش بینی نشده‌ای بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار تنها راه نجات کشور را حاکمیت فرهنگ بسیجی بر کشور دانست و اظهار داشت: امروز درمان همه درد‌های کشور، رفع کمبود‌ها و عقب ماندگی‌هایی که بیش از دو قرن است دشمنان خارجی و وابستگان داخلی آنان برملت ایران تحمیل کرده اند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه تفکر بسیجی به معنی ما می‌توانیم است، گفت: فرهنگ بسیج به معنی شجاعت و ورود به عرصه کار‌های بزرگ و ایمان و معنویت و ارزش و اخلاص و توکل بر خدا است.

به گفته وی بسیج و بسیجی و فرهنگ بسیجی به معنی دوری از یاس و نا امیدی و پرهیز از بی تفاوتی و نترسیدن از مرگ و دشمن و استقامت در برابر دشمن و حرکت پرشتاب علمی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: فرهنگ بسیجی به معنی تلاش شبانه روزی برای استقلال همه جانبه کشور، قطع وابستگی ها، اعتماد به نفس، بصیرت، حرکت جهادی با مدیریت جهادی و خدمت رسانی به محرومان است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم امروز بوی بسیجی در تمامی رده‌های بالای مدیریت کشور به مشام می‌رسد و همه امید به تحول و حل مشکلات جامعه با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی دارند./۱۳۰۷/پ210/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات