۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۹۶۴۸۳

کتاب یوسف قرآن در هندوستان منتشر شد

کتاب یوسف قرآن در هندوستان منتشر شد
کتاب یوسف قرآن اثر حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

به گزارس سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب یوسف قرآن اثر حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به زبان اردو در کشور هندوستان منتشر شد.

مؤلف در اين کتاب ، سوره يوسف، يکي از سوره‌هاي قرآن را مبنا قرار داده و در ذيل هر کدام از آيات آن، برداشت‌هايي که تعداد آن به 1270 مورد رسيده و ناشي از تحقيقات قرآني و تفسيري ايشان مي‌باشد را به عنوان نکته‌ها و پيام‌هاي آن سوره ارايه نموده است. وي، همچنين توضيحاتي پيرامون برخي از موضوعاتي که در لابه‌لاي مباحث به آن‌ها اشاره شده از جمله: سيماي کلي سوره يوسف، قصه در قرآن، خواب و رويا، محبت و حسادت، نياز به تفريح و ورزش، انواع گريه، خطر نفس اماره، پذيرش مسؤوليت براي خدمت، استغفار کردن، نشانه‌هاي مؤمن مخلص و نشانه‌هاي مؤمن مشرک را نيز درج کرده است.

کتاب مذکور به سفارش اداره ترجمه مجمع و توسط حجت الاسلام سید مراد رضا رضوی در 256 صفحه به زبان اردو ترجمه گردیده و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) با همکاری انتشارات ولایت این کتاب را در 1000 نسخه در کشور هندوستان منتشر نموده است.

مخاطبان محترم برای دریافت حضوری کتاب مذکور می توانند به نشانی قم ـ بلوار جمهوری اسلامی ـ نبش کوچه ۶ مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) مراجعه و یا برای دریافت غیر حضوری با شماره تماس ۰۲۵۳۲۱۳۱۳۰۷ تماس حاصل کنند.

 

ارسال نظرات