۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۹۶۵۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

ورزشکاران ایرانی حامل پیام محور مقاومت در جهان هستند

ورزشکاران ایرانی حامل پیام محور مقاومت در جهان هستند
کرمانشاه- حجت الاسلام احمدی گفت: ورزشکاران ایرانی که در برابر رژیم اشغالگر قدس مسابقه نمی گذارند، حامل پیام محور مقاومت در جهان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی در دیدار با آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو، اظهار داشت: ورزش به خصوص ورزش قهرمانی یکی از مواردی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند و مشاهده می‌کنیم که پس از پیروزی ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های جهانی پیام تبریک برای ورزشکاران و مردم صادر می‌کنند.

وی افزود: یکی از لحظاتی که همواره سبب افتخار و غرور ملی در بین آحاد مختلف مردم می‌شود لحظه اهتزاز پرچم و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در میان انبوه ورزشکاران و تماشاچیان حاضر در محل برگزاری مسابقات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جذب جوانان و نوجوانان به ورزش در سلامت و شادابی آنان نقش به سزایی داشته و همین موضوع به گفته کارشناسان سبب پیشرفت در حوزه‌های مختلف مانند تحصیل می‌شود.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه فدراسیون جودو به علت عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی با مشکلاتی مواجه شده است، بیان کرد: یکی از جنبه‌های مهم ورزش به دست آوردن روحیه جوانمردی و پهلوانی است و اگر این امر مهم رعایت نشود، آن ورزش اهمیت نخواهد داشت هر چند با قهرمانی همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف یکی از شعارهای اصلی انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) بوده است و در اسلام بر حمایت از مظلوم در برابر ستمگران تاکید شده است.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: عدم شرکت در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی حاوی پیام مقاومت و روحیه ضدصهیونیستی ملت ایران است و باید از کسانی که با عدم مسابقه با در برابر رژیم اشغالگر قدس پیام محور مقاومت را در جهان طنین انداز می‌کنند به صورت شایسته تقدیر کرد، زیرا شهدایی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی برای این هدف مهم یعنی تقویت روحیه مقاومت در جهان به شهادت رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب یکی از قهرمانان جودو ناشنوایان کرمانشاه، گفت: حمایت از ورزشکاران و مدال آوران باید مورد توجه مسؤولان ورزشی قرار بگیرد، زیرا ورزشکاران برای افتخارآفرینی برای کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند./1400/پ210/

ارسال نظرات