۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۹۶۵۶۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه طلاب،اساتید و دانش آموختگان حوزه

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه طلاب،اساتید و دانش آموختگان حوزه
لرستان - عزیزی گفت: دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه طلاب و اساتید حوزه با هدف مصون سازی جامعه در برابر آسیب های ناشی از اعتیاد برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: یکی از آسیب های مهم اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر است که متأسفانه هم سن ابتلا به آن کاهش پیدا کرده و هم به جامعه زنان گسترش پیدا کرده است.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: با توجه به شرایط جامعه و رواج اعتیاد بین جوانان لازم است پیشگیری از این آسیب در صدر برنامه های اجتماعی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: آگاهی خانواده ها و به ویژه مادران در مورد عوامل اعتیاد، نشانه های آن و آثار و پیامدهای این بلای خانمان سوز می تواند تا حد زیادی مانع از اعتیاد فرزندان به مواد مخدر باشد و خانواده را در برابر ابتلا به اعتیاد مصونیت بخشد.

عزیزی بیان کرد: با همکاری دبیر ستاد مبارزه به همین دليل اداره کل امور دانش آموختگان با مواد مخدر دوره عمومی پیشگیری از اعتیاد به صورت مجازی برای کارکنان، اساتید، دانش آموختگان و طلاب علاقه مند مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سراسری این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد از یک آذر شروع شده و تا ۲۳ آذر ماه ادامه دارد.

عزیزی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در جامعه بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی فرصتی برای ارتقای سطح توانایی تبلیغی مبلغان و مصون سازی جامعه، افراد و خانواده ها در برابر هجمه ها و آسیب های اجتماعی است./۹۴۵۱/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات