۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۹۶۵۶۸
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در پیامی:

شهید فخری زاده، مجاهدی با روحیه انقلابی بود

شهید فخری زاده، مجاهدی با روحیه انقلابی بود
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با صدور پیامی تصریح کرد: شهید فخری زاده، مجاهدی با روحیه انقلابی بود که معنویت و ادبیات عرفانی را با مدیریت جهادی پیوند زد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه به مناسبت نخستین سالگرد ترور شهید فخری زاده پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلً»

امروز نخستین سالگرد شهادت برادر مجاهد و دانشمند هسته ای و دفاعی استاد فرهیخته مهندس شهید حاج محسن فخری زاده است. یک سال از عروج این عالم حکیم می گذرد. عالمی که علمش، نافع و کارآمد و مبتنی بر حکمت و فلسفه و ناظر به نیازهای جامعه بود. محققی که سپند را تأسیس کرد تا مدل نوینی از علم و پژوهش و مهارت را تجربه کند.

شهید حاج محسن، مدیری بود توانمند که نه تنها مجموعه سازمان پژوهش های نوین دفاعی را مدیریت می کرد؛ بلکه نیروهای نسل سوم انقلاب را نیز تربیت می کرد و پژوهشگران و دانشمندان باورمند و کارآمد جوان را رشد می داد.

شهید فخری زاده، مجاهدی با روحیه انقلابی بود که معنویت و ادبیات عرفانی را با مدیریت جهادی پیوند زد.

تواضع و فروتنی و مردم داری این شهید بزرگوار، شخصیت وی را ممتاز ساخت.

مهندس فخری زاده، چون بنده خدا بود؛ مردم دار و دانشمند کارآمد و حکیمی نواندیش و دارای روحیه انقلابی شد.

او در ظاهر کنار ما نیست؛ اما در واقع با سعه وجودی اش نظاره گر ما است؛ حال وظیفه ما چیست؟ باید اولا رساله دکتری چگونگی مدیریت شهید فخری زاده را نوشت ثانیا آموزش عالی کشور با مدل علم و فناوری این شهید مدیریت شود ثالثا دغدغه ایشان بر پیوند علم و حکمت را دنبال کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالحسین خسروپناه دزفولی

۷ آذر ۱۴۰۰

ارسال نظرات