۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۹۶۶۶۰
مهلت ثبت نام تمدید شد؛

دوره کنشگری موثر در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود + لینک ثبت نام

دوره کنشگری موثر در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود + لینک ثبت نام
دوره کنشگری موثر در شبکه‌های اجتماعی با همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان قم و خبرگزاری رسا در ۹ جلسه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوره کنشگری موثر در شبکه های اجتماعی در 8 جلسه به صورت غیرحضوری از تاریخ 13 تا 29 آذر به همت سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان قم و خبرگزاری رسا برگزار می شود.

دوره کنشگری موثر در شبکه های اجتماعی با حضور اساتید گرانقدر دکتر محمدرضا رازیان، دکتر صالح اصغری، دکتر لیلا وصالی و سید پویان حسین پور برگزار خواهد شد.

شایان به ذکر است در این دوره مباحثی همچون ضرورت کنشگری طلاب در شبکه های اجتماعی، آشنایی با جنگ روایت‌ها، جریان شناسی جبهه معارض با انقلاب اسلامی، قوانین توییتر، امنیت کاربری، زیست طلبگی در شبکه‌های اجتماعی، تکنیک های اقناعی، آشنایی با ژانرهای توییتر، نحوه‌ی مقابله با Fake news ارائه خواهد شد.

گفتنی است تاریخ ثبت نام دوره تمدید و ثبت نام تا ساعات آخر 14 آذرماه امکان پذیر است؛ این دوره به صورت عمومی در 9 جلسه آنلاین و 2 جلسه کارگاهی(حضور - آنلاین) برای طلاب سراسر کشور خواهد بود و علاقه مندان جهت شرکت دراین دوره می توانند با ورود از طریق لینک https://r34.ir/9 ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند با وارد کد تخفیفی rasa1400 از تخفیفات ویژه این دوره بهره مند گردند.

دوره کنشگری موثر در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود + لینک ثبت نام

 

ارسال نظرات