۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۹۶۶۹۸
معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین:

رژیم‌های عربی به آرمان ملت فلسطین خیانت می‌کنند

رژیم‌های عربی به آرمان ملت فلسطین خیانت می‌کنند
ابو احمد فؤاد با بیان اینکه رژیم‌های عربی به فلسطین و یمن خیانت می‌کنند، گفت: به محور مقاومت و در رأس آن ایران برای مقابله با توطئه‌های اسرائیلی و آمریکایی امیدوار است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «ابو احمد فؤاد»، معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت که رژیم‌های رسمی عربی علیه فلسطین و یمن هستند.

او امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت که «مسئله ملی فلسطین به ویژه در ارتباط با حملات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین با موانع و مشکلات زیادی مواجه است».

وی با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین در برابر طرح صهیونیست‌ها ادامه دارد، خاطر نشان کرد: «نظام‌های رسمی عربی، با اقداماتشان در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل علیه آرمان و ملت فلسطین توطئه می‌کنند؛ این اقدامات به شراکت با رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و حقوق قانونی آنان تبدیل شده است.»

فؤاد به توانایی محور مقاومت ایران، سوریه و مقاومت حزب الله در لبنان و مقاومت عراق در ساقط کردن طرح‌های عادی‌سازی روابط و خیانت در منطقه ابراز امیدواری کرد و گفت که مطمئن است که این محور می‌تواند جلوی امپریالیسم آمریکا در حمایت از جنگ عربستان سعودی علیه یمن بایستد.

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در پایان گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم خواستار اتحاد گروه‌ها و اقشار فلسطین شد تا بتوانند با جنایت‌‌های «دشمن اسرائیلی» و اقداماتش در اشغال اراضی فلسطین ایستادگی کنند./۹۸۸/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات