۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۹۶۷۶۹
آیت الله موسوی همدانی:

روحانیت نگران آینده نسل جدید است

روحانیت نگران آینده نسل جدید است
همدان - مدیر حوزه همدان با بیان اینکه روحانیت نگران آینده نسل جدید است، گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش با برگزاری جلسه محقق نمی‌شود.

به گزاش خبرگزاری رسا در همدان، کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان همدان، ظهر امروز با حضور اعضا اصلی آن در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با دستور کار بررسی فعالیت مدارس امین نوع یک و دو برگزار شد و هر یک از اعضا به بیان اقدامات و عملکرد خود در این رابطه پرداختند.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در این نشست با گلایه از وضعیت حمایت از طلاب طرح امین توسط آموزش و پرورش، اظهار داشت: ما امروز از آینده نسل جدید نگران هستیم و این مشکل با همراهی و همگامی صد در صدی بین حوزه وآموزش پرورش می‌تواند کاهش پیدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در احترام گذاشتن به یکدیگر و یا برگزاری جلسه نیست، گفت: باید این سؤال را بپرسیم که در مقام عمل چه اقداماتی توسط این کمیته نجام شده است.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه لازم است تمام تلاش خود برای تحقق این همکاری آن‌هم به معنای واقعی کلمه را به کار بگیریم، مطرح کرد: چند ماه دیگر سال تحصیلی جدید شروع خواهد شد و باید از حالا پیگیر مسائل و حمایت‌های سال آینده باشیم.

وی افزود: اینکه متاسفانه با برخی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی روبرو هستیم به دلیل عدم ارتباط و همکاری درست حوزه و آموزش و پرورش، خصوصا در عرصه مسائل تربیتی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر اینکه همکاری، با برگزاری جلسه و امضای صورت جلسه محقق نمی‌شود، اظهار کرد: نسل جدید، امانتی الهی در دستان ما است و بیان تمام مسائل به دلیل دغدغه ما نسبت به آینده فرزندانمان است.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه مسئولان از بنده تا مدیران آموزش و پرورش باید کم کاری های قبلی را قبول کنند، گفت: اگر امروز فریاد نزیم، قطعا سال آینده شرایط بدتر خواهد بود.

ارسال نظرات