۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۹۶۸۴۵

اعلام همبستگی چپ‌های ستادی با اغتشاش‌گران

اعلام همبستگی چپ‌های ستادی با اغتشاش‌گران
جبهه اصلاحات یا همان بانی وضع موجود در یک اطلاعیه با عوامل ایجاد اغتشاش در اصفهان اعلام همبستگی کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جبهه اصلاحات یا همان بانی وضع موجود در یک اطلاعیه با عوامل ایجاد اغتشاش در اصفهان اعلام همبستگی کرد. در بیانیه جبهه اصلاحات بدون آن‌که به سیاست‌های دولت روحانی در ایجاد بحران آب، خاموشی‌های مکرر و کمبود منابع اشاره شود؛ تنها اقدامات تعدادی اوباش خیابانی برجسته سازی شده است.

جبهه اصلاحات در بیانیه بلند و بالای خود به سوء عملکرد دولت منتخب اصلاح طلبان(دولت روحانی) در کوچک کردن سفره مردم به ویژه اقشار زحمت کشی چون کشاورزان هیچ اشاره ای نشده و به جای مطالبه محوری و ارائه پیشنهادات کاربردی هم صدا با ضد انقلاب اقدامات مقتدارنه پلیس در برخورد با قانون شکنان را ترویج خشونت نامیده است.

دربیانیه چپ‌های ستادی آمده است: متاسفانه ایران در اجلاس جهانی و با اهمیتِ کاپ‌۲۶ در گلاسکو دربارهٔ تغییرات اقلیمی نقش موثری ایفا نکرد و مطالبه‌کردنی است که مجموعهٔ حکمرانان ایران به ضرورتِ پایداری و توازن فرآیندهای توسعه در عمل توجه موثر بیشتری نشان دهند و دولت ایران نیز در ساختن تعهدات جهانی برای پیشگیری از تشدید تغییرات اقلیمی نقش فعال‌تری ایفا کند و دیپلماسی محیط زیستی را جدی‌تر بگیرد. اشاره اصلاح طلبان به اجلاس پر اهمیت در گلاسکو همان گردهمایی است که ماه قبل در آن تنها به کلی گویی بسنده شده و حتی آلوک شارما، رئیس انگلیسی آن بر بی اثری آن اعتراف کرده است.

جالب آنکه هسته سخت اصلاحات در بیانیه‌اش به بی کفایتی‌های صورت گرفته در هشت سال گذشته در حوزه آب‌خیزداری نپرداخته است. دولت روحانی به عنوان مجری قانون برنامه پنج‌ساله ششم موظف بود بخش قابل توجهی از اراضی کشور را تحت عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری ببرد تا هم مانع اتلاف آب شود و هم مشکلات توزیع اب میان استانی بر طرف گردد. رضا اردکانیان، وزیر نیروی دولت دوازدهم خیال می‌کرد، بعد از دوره حضور در خارج از کشور مانع اجرای پروژه‌های مخرب محیط زیست خواهد شد، اما در عمل همان روند دوران هاشمی رفسنجانی و خاتمی را تکرار کرد.

اعلام همبستگی چپ‌های ستادی با اغتشاش‌گران

در دوره چهارساله رضا اردکانیان، کشور شاهد دو سال بسیار خشک و دو سال نسبتاً پر باران بود، اما نحوه مدیریت منابع در دوران تر سالی نشان داد که ساختار دولت ناتوان از مدیریت سیلاب و خشکسالی است. همچنین، عدم اجرای پروژه‌های مدیریت فاضلاب در بسیاری از مناطق کشور از جمله خوزستان، نشانی از مدیرت فشل و ناتوان در آن دوران است. وضعیت دولت روحانی به قدری وخیم بود که سعید لیلاز عضو سابق حزب کارگزاران در شرح آن گفته است که حتی اگر یک چوب خشک را جای روحانی می گذاشتیم، مملکت را بهتر مدیریت می کرد.

در حالی که دولت سیزدهم دست یاری به سوی کشاورزان دراز کرده و مرکز پژوهش های مجلس طرح دو ساله برای زاینده رود ارائه داده و رسانه ملی به پوشش مطالبات مردم پرداخت، عده ای اوباش شناسنامه‌دار با آتش زدن چادر کشاورزان جرقه آشوب‌سازی در اصفهان را زدند. هدف ضد انقلاب از این اقدام آن بود که با  بحران سازی داخلی زمینه برای تحریم خارجی فراهم شود.

چپ‌ها که حیات خود را در هیجان سیاسی می‌بینند؛ در نقشه دشمن در آشوب سازی اصفهان بازی کرده و یارگیری می‌کنند، اما این اقدام را باید از سر ناآگاهی آنها از اهداف سرویس‌های امنیتی غربی دانست؛ یا آنکه برخی از درون اصلاحات برای آمریکایی‌ها پالس می فرستند؟

گروهی که باید امروز پاسخگوی کارنامه هشت ساله گذشته خود در ویرانی اقتصاد کشور باشد؛ نمی‌تواند نقش مدعی را بازی کند. در جنگ روایت‌های منحرف مردم به خوبی میزان کارآمدی دولت‌های مختلف را تشخیص می دهند، در این آب گل آلود ماهی بزرگی نصیب اصلاح طلبان نمی‌شود!

ارسال نظرات