۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۹۶۸۸۱
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

کمک های مؤمنانه در بین نیازمندان شهرستان سرپل ذهاب توزیع شد

کمک های مؤمنانه در بین نیازمندان شهرستان سرپل ذهاب توزیع شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: در ادامه کمک های مومنانه بسته های معیشتی شامل مواد غذایی در بین نیازمندان شهرستان سرپل ذهاب توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز در جمع گروه های جهادی شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: در راستای رزمایشات مواسات در شهرستان سرپل ذهاب امروز هم شاهد جمع آوری تعدادی از کمک‌های غذایی هستیم که در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: این کمک‌ها و این مواد غذایی به همت ستاد اجرایی حضرت فرمان حضرت امام و دفتر امام جمعه جمع‌آوری شده است که از قبل خانواده‌های هدف شناسایی شده‌اند و این کمک ها هرچند ناچیز است ولی به نوعی می تواند و موقتاً گوشه ای از مشکلات مردم را و خانواده‌های نیازمند را برطرف کند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: این بسته های مواد غذایی توسط اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سرپل ذهاب درب منازل تحویل داده می‌شود و امیدواریم تمام تین اقدامات مورد رضایت خداوند قرار بگیرد و ان شاء الله همه ما توانسته باشیم لبخند را بر روی لبان خانواده‌های نیازمند ای که امروز نیاز به کمک دارند و امروز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند، نشان داده باشیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از همان ابتدای فراگیری ویروس منحوس کرونا اقدامات خوبی را انجام داده کمک و مساعدت های خوبی داشته و امروز هم این حرکتی که در دفتر امام جمعه انجام می شود و این کمک هایی که جمع‌آوری شده باز بخش عظیمی از آن به عنایت آنان است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه تلاش‌ها و کمک‌هایی که توسط بسیاری از ادارات و ارگان ها و مردم انقلابی و اعضای محترم ستاد نمازجمعه شکل می‌گیرند مورد مرضی رضای خدای متعال قرار گیرد./1400/پ210/

ارسال نظرات