۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۹۶۸۸۹
حجت الاسلام موسوی لارگانی در گفت‌وگو با رسا:

حرکت در مسیر شهید مدرس ویژگی نماینده تراز انقلاب است

حرکت در مسیر شهید مدرس ویژگی نماینده تراز انقلاب است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی نمایندگان در مسیری که آیت الله مدرس حرکت می کرد، در همان مسیر قدم بردارند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا گفت: با توجه به اینکه سالگرد شهادت آیت الله مدرس را پشت سر گذاشتیم به نظر بنده مجلس تراز انقلاب یعنی نمایندگان در مسیری که آیت الله مدرس در زمانیکه تنها بود رفت، در همان مسیر قدم بردارند.

وی ادامه داد: الگوی نمایندگان ما باید شهید مدرس باشد، اگر اینچنین شد قطعاً مجلس ما مجلس در تراز انقلاب است یعنی انقلابی عمل کردن و برای خود چیزی نخواستن و در راه خدمت به مردم حرکت کردن و گوش به فرمان ولی امر بودن، اینها از شاخصه های نمایندگان تراز انقلاب است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در ابتدای دوره ها توصیه هایی به نمایندگان دارند، حقیقتاً در این دوره مدالی برگردن نمایندگان دوره یازدهم انداختند که هیچ مجلسی این مدال را نداشته است، اینکه نمایندگان از انقلابی ترین و قوی ترین نمایندگان ادوار گذشته هستند.

وی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب توصیه هایی از جمله اینکه نخواهید اینجا پله پرش شما به جاهای دیگر باشد و از این جایگاه سوء استفاده برای خود و بستگان نکنید، تصریح کرد: اگر بگویم 100درصد فرمایشات مقام معظم رهبری در مجلس عملی شده، دروغ است چرا که متاسفانه اینگونه نیست ولی با توجه به اینکه بنده سابقه سه دوره حضور در مجلس را دارم حقیقتاً این مجلس نسبت به گذشته بیشتر در مسیر و به دنبال اجرایی و عمل کردن منویات رهبری هستند.

ارسال نظرات