۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۹۶۹۰۰
رفیعی در گفت‌وگو با رسا:

مجلس یازدهم مجلس گام دومی است

مجلس یازدهم مجلس گام دومی است
نماینده مجلس گفت: اگر قرار است مجلس به مجلس تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود باید مشخصا و دقیقا مطابق آرمان های اول انقلاب قدم بردارد، نه کمتر و نه بیشتر.

خانم رفیعی نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به ویژگی های مجلس تراز انقلاب گفت: اگر قرار است مجلس به مجلس تراز انقلابی تبدیل شود باید مشخصاً و دقیقاً مطابق آرمان های 57 قدم بردارد، نه کمتر و نه بیشتر؛ براساس شرایط روز که اگر برهمان اساس تا به حال حرکت کرده بودیم امروز مشکل معیشت بعد از گذشت چهل سال نباید گریبان گیر مملکت می شد.

وی ادامه داد: اگر مطابق ارزش ها حرکت کرده باشیم امروز تنش های اجتماعی و گسل های فرهنگی نباید گریبان جامعه ما را می گرفت، مشکل آنجاست که ظاهراً تابع ارزش ها بودیم اما عملا از آن ها فاصله گرفتیم و متاسفانه این فضا باعث شد نه با خودمان و نه با مردم رو راست باشیم.

رفیعی اظهار داشت: نمایندگان در مجلس یازدهم چون یک مجلس گام دومی است و 70 چهره جوان داریم فکر می کنم این پوست اندازی که باید در بحث تغییر و تحولات مدیریتی رخ بدهد و باورهای 57 مجدد احیاء شود در این مجلس در حال محقق شدن است و ما نمایندگان با حداکثر توان به دنبال همین مساله می باشیم.

ارسال نظرات