۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۶۹۶۹۰۶
جهاد اسلامی:

تنها راه مقابله با اشغالگران، مقاومت است

تنها راه مقابله با اشغالگران، مقاومت است
داوود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مقاومت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «داوود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه آنچه در قدس اشغالی رخ می دهد پاکسازی نژادی و آزار و اذیت شهروندان واقعی این منطقه یعنی فلسطینیان است تاکید کرد، همه اقداماتی که اشغالگران انجام میدهند باطل است.

وی افزود، تنها مسیر و گزینه واقعی که می توان با آن در برابر رژیم اشغالگر ایستادگی کرد، مقاومت است و اگر ما قدرتی برای مقابله با اشغالگران نداشته باشیم دنیا صدای ما را نخواهد شنید. گروه های مقاومت همچنان بر موضع خود در رد جدا و دور کردن نوار غزه از حوادث قدس اشغالی تاکید دارند.

این مسئول جهاد اسلامی ادامه داد، اطلاعات گمراه کننده برخی رسانه ها نمی‌تواند ما را از تلاش‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ریشه‌کن کردن فلسطینیان در قدس اشغالی غافل کند و ما چاره‌ای جز مقاومت نداریم.

داوود شهاب تاکید کرد، حساب کردن روی دادگاههای رژیم صهیونیستی کاملا نادرست است؛ چرا که این رژیم بر پایه جنگ و کشتار بنا شده و هیچ گونه روند و توجیه قانونی ندارد. شهرک سازی و الحاق سرزمین های اشغالی فلسطین نشان دهنده واقعیت اشغالگری صهیونیست‌ها در سایه شتاب برخی رژیم‌ها برای عادی سازی با اشغالگران است.

مسئول دفتر رسانه جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد، باید به این موضوع به عنوان مسئله آزادی ملی نگاه کنیم و رویکرد مقاومت را در بازدارندگی و مقابله با اشغالگری پیش بگیریم. در حال حاضر برخی کشورهای عربی در حال ارائه خدمات رایگان به دشمن صهیونیستی هستند و در جنایاتی که این رژیم مرتکب می‌شود مشارکت دارند. این کشورها ایجاد ائتلاف با رژیم اشغالگر صهیونیستی را تا امضای یک توافق امنیتی مشترک با این رژیم ادامه می دهند.

وی در پایان گفت تنها چیزی که می توان روی آن حساب کرد مقاومت ملت فلسطین و پایبندی این ملت با همه مؤلفه‌هایش به مسئله فلسطین و رها کردن همه گزینه های دیگر به جز مقاومت است./۹۸۸/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات