۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۹۶۹۰۹

تاکید مسئولان جنبش فتح و جهاد اسلامی در لبنان بر لزوم اقدام مشترک فلسطینیان

تاکید مسئولان جنبش فتح و جهاد اسلامی در لبنان بر لزوم اقدام مشترک فلسطینیان
مسئولان جنبش جهاد اسلامی و فتح در لبنان بر لزوم اقدام مشترک فلسطینیان در راستای منافع این ملت تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با «فتحی ابوالعردات» مسئول جنبش فتح و دبیر کل گروه های وابسته به «سازمان آزادیبخش فلسطین» (ساف) در لبنان دیدار کرده و دو طرف به بررسی اوضاع آوارگان فلسطینی در لبنان پرداختند.

حاضران در نشست مذکور بر لزوم حفظ امنیت اردوگاه‌های فلسطینی و عدم دادن هرگونه فرصت به کسانی که قصد دارند امنیت این اردوگاه ها را بر هم بزنند تاکید کردند. آنها همچنین بر اهمیت اقدام مشترک فلسطینی ها در لبنان و فعالسازی این اقدامات در راستای منافع فلسطینیان که با فشارهای اجتماعی و انسانی زیادی روبرو هستند، تاکید کردند.

طرف‌های فلسطینی همچنین اعلام کردند که آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) باید وظایف خود را به ویژه در سایه وضعیت خفقان آور اقتصادی در اردوگاه‌های فلسطینی و سقوط ارزش پول ملی لبنان که زندگی آوارگان فلسطینی را دشوار کرده، انجام دهد.

حاضران در این نشست همچنین از مردم فلسطین در لبنان خواستند به تدابیری که برای جلوگیری از شیوع اپیدمی کرونا اتخاذ شده پایبند باشند و برای حفظ سلامت خود و مردم لبنان اقدام به واکسیناسیون کنند.

آنها همچنین خواستار اتحاد و یکپارچگی فلسطینی‌ها در برابر دشمن صهیونیستی و توطئه‌هایی که با هدف نابودی آرمان فلسطین و لغو حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان طراحی میشود، شدند.

مسئولان جنبش جهاد اسلامی و فتح در پایان از فرزندان ملت فلسطین و اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر که در نبردی سخت با صهیونیستها می جنگند و توانستند توطئه های آنها را خنثی کنند، قدردانی کردند./۹۸۸/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات