۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۹۶۹۱۱

تمجید گروه‌های مقاومت از اقدام قهرمانانه جوانان فلسطینی در رام الله

تمجید گروه‌های مقاومت از اقدام قهرمانانه جوانان فلسطینی در رام الله
گروه‌های مقاومت فلسطین اقدام قهرمانانه جوانان فلسطینی در رام الله در به آتش کشیدن خودروی شهرک نشینان صهیونیست را ستودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه های جداگانه اقدام قهرمانانه جوانان فلسطینی در رام الله در به آتش کشیدن خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست را ستودند.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند، آنچه که این جوانان فلسطینی انجام دادند نشان دهنده موضع ثابت فلسطینیان در دشمنی با صهیونیست‌ها و مبتنی بر مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران است.

گروه‌های فلسطینی اعلام کردند که مقابله با شهرک نشینان صهیونیست هدف مشروع مقاومت است که باید با قدرت ادامه یابد و به همه مناطق کرانه باختری گسترش پیدا کند.

«طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در این راستا تاکید کرد، آنچه که جوانان فلسطینی در میدان المناره در مرکز رام الله انجام دادند و خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست را به آتش کشیدند بسیار شجاعانه بود. شهرک‌نشینان صهیونیست متجاوز هستند و مقابله با آنها هدف مشروع مقاومت و انقلاب ماست. کاری که جوانان فلسطینی انجام دادند بازتاب اصلی رویکرد انقلابی و مقاومتی آنهاست.

وی افزود، مقاومت در دل جوانان فلسطینی است که همه تلاشها برای همزیستی و عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی را رد می‌کنند. ما به این جوانان درود میفرستیم و بر حمایت از آنها تاکید داریم.

«فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس نیز به نوبه خود تاکید کرد، تقابل جوانان رام الله با شهرک‌نشینان صهیونیست در مرکز این شهر و آتش زدن خودروی آنها اقدامی شجاعانه و میهن پرستانه است. ما به جوانان قهرمان رام الله برای این اقدام مقاومتی درود میفرستیم.

وی افزود، وظیفه دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین محافظت از مردم ما در برابر تجاوزات شهرک‌نشینان و مقابله با آنهاست، نه تامین امنیت و محافظت از این شهرک نشینان.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز اقدام قهرمانانه جوانان فلسطینی در رام الله را مورد ستایش قرار داده و تاکید کردند، این اقدام نشان دهنده آمادگی بالای مقاومت مردم و جوانان انقلابی فلسطین جهت فداکاری و مقابله با دشمن صهیونیستی است.

دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، آتش زدن خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست نشان می دهد که کرانه باختری علی رغم همه تلاشهای دشمن جهت از بین بردن آگاهی مردم فلسطین در این منطقه همچنان خاستگاه مقابله با اشغالگری است.

کمیته‌های مقاومت از ملت فلسطین خواستند تا مقابله با شهرک نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی که فجیع ترین جنایات را علیه همه ملت فلسطین مرتکب می‌شوند، ادامه دهند.

آنها همچنین تلاش های سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله برای محافظت از شهرک‌نشینان صهیونیست در برابر خشم جوانان فلسطینی را محکوم کردند.

«یاسر خلف» سخنگوی جنبش «الاحرار» فلسطین اعلام کرد، مقاومت مردمی در رام الله و به آتش کشیدن خودروی شهرک‌نشینان صهیونیست در میدان المناره اقدامی قهرمانانه است که نشان می‌دهد همه تلاش‌های دشمنان برای فریب فلسطینیان در راستای عادی سازی با رژیم اشغالگر بیهوده است و اشغالگران شکست خواهند خورد.

یاسر خلف در اظهاراتی مطبوعاتی افزود، محافظت از شهرک‌نشینان صهیونیست بخش عمده وظایف دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین است که همکاری ناپسند میان این تشکیلات و اشغالگران را نشان می دهد و تشکیلات خودگردان فلسطین تبدیل به خدمتگزار و مامور امنیتی رژیم صهیونیستی برای محافظت از شهرک‌نشینان صهیونیست شده است.

جوانان فلسطینی شب گذشته خودروی 2 شهرک نشین صهیونیست را که وارد شهر رام الله شده و به میدان المناره رسیده بود به آتش کشیدند.

منابع خبری گزارش دادند که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان که با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی دارند، این دو شهرک‌نشین را تحویل صهیونیست‌ها دادند.

فلسطینی‌ها پس از آن در محل مذکور شروع به سر دادن شعار علیه رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست هر روز تعرضات خود علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری را تکرار می‌کنند و برای این کار از حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی برخوردارند./۹۸۸/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات