۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۹۷۰۲۶
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت معرفی و تقویت الگوهای انقلابی در جامعه

ضرورت معرفی و تقویت الگوهای انقلابی در جامعه
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت معرفی و تقویت بیشتر الگوهای انقلابی در جامعه اسلامی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در چهارمین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم این اداره کل با اشاره به اهمیت فعالیت های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی و رسانه ای، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت در فضای مجازی و گستردگی و توجه مخاطبان در سال های اخیر، باید از ظرفیت رسانه ها و فعالان این حوزه در بخش تولید محتوای ارزشی و فاخراستفاده شود.

وی بر ضرورت بهره گیری صحیح از ظرفیت بالای فضای مجازی در جهت ارائه برخی محتواها در حوزه فرهنگی و دینی به مخاطبان جوان جامعه تأکید کرد و افزود: در کنار همه آسیب هایی که این بستر برای جامعه جوان کشورمان ایجاد کرده، اما باید از آن در جهت تبلیغ و تبیین ارزش های دینی و انقلابی استفاده کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که جامعه امروز در برابر هجمه های سنگین دشمن به محتوای لازم در حوزه دینی و فرهنگی نیازمند است، بیان داشت: دشمن با ترویج بدعت ها و انحراف در جامعه به دنبال هویت زدایی در میان نسل جوان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از وظایف مهم فعالان عرصه تبلیغی و فرهنگی، نشر ارزش های معنوی در جامعه است، تصریح کرد: امروز باید الگوهای دینی و انقلابی به جامعه جوان معرفی شوند.

وی با بیان این که متأسفانه در طول سال های اخیر به دلیل بی توجهی به حوزه فرهنگ، کشور با مشکلات بسیاری در این بخش مواجه شده است، افزود: امروز توجه به حوزه فرهنگ به یکی از اولویت های دولت سیزدهم تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ارزش های انقلابی باید در جامعه بیش از پیش تقویت شوند، بیان داشت: امروز راه برون رفت از مشکلاتی که در کشور با آن مواجه هستیم، تقویت همین آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که الگوهای انقلابی باید بیشتر به جامعه معرفی شوند، تصریح کرد: امروز سبک زندگی شخصیت های برجسته ای همچون شهید سلیمانی باید بیشتر برای مردم تبیین شود تا الگویی برای جوانان و نوجوانان کشورمان قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به مجاهدت ها و جانفشانی های شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که این شهید بزرگوار عمری در خدمت انقلاب، نظام و ولایت بود، بیان داشت: خون پاک این شهید عزیز در راه عزت اسلام، انقلاب و نظام اسلامی اهداء شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز مجاهدت های شهید سلیمانی و جبهه مقاومت به ثمر نشسته و منطقه به آرامش نسبی رسیده است، خاطرنشان کرد: بازگشت کامل امنیت و آرامش به کشورهای اسلامی منطقه در گرو خروج کامل تررویست های آمریکایی است.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به اهمیت گسترش فعالیت های ستاد عملیات حاج قاسم و کیفی بودن برنامه ها در همه شهرهای استان اشاره کرد و افزود: مجموعه فعالان رسانه ای و صاحبان قلم و اندیشه باید شخصیت این شهید پرافتخار و دستاوردهای او برای امت اسلامی و ملت های مظلوم منطقه و سبک زندگی سردار پرآوازه ایران اسلامی را برای جامعه اسلامی معرفی کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت های فراوان شهید سلیمانی برای ملت های مظلوم و ستمدیده منطقه، تصریح کرد: شهید سلیمانی نمونه بارز باور به ما می توانیم بود و در همه بحران های مهم منطقه حضور داشت و برای رفع این بحران ها تا پای جان ایستادگی و مقاومت می کرد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اثرات شهادت این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و سردار پرافتخار ایران اسلامی در منطقه و جهان، تاکید کرد: همه شکست های جبهه استکبار به سرکردگی ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه در سال های اخیر حاصل مجاهدت های سردار نام آور جبهه اسلام و مقاومت شهید سلیمانی و هم رزمان شهیدش در این جبهه است./950/پ210/

ارسال نظرات