۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۹۷۱۶۹
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

سعادت جامعه اسلامی در گرو همیاری و همدلی است

سعادت جامعه اسلامی در گرو همیاری و همدلی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: هر انسانی در حد توان خود باید دستگیر دیگران باشد و این از دستورات اکید قرآن و رسول خداست، بنابراین سعادت جامعه اسلامی در گرو باهم بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در مراسم اهدای 300 دستگاه ولیچر اهدایی از طرف هلال احمر و موسسات خیریه کرمانشاه، اظهار داشت: امیدواریم مسؤولان بیشتر هر زمان دیگری به فکر رفع مشکلات عزیزان معلول باشند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: همچنین باید از انجمن های خیریه کرمانشاه که همواره در امور خیر پیشقدم هستند تشکر داشته باشیم، در ضمن از دولت درخواست داریم که اعتبارات بیشتری در این حوزه در اختیار سازمان هایی همانند بهزیستی و... قرار دهد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: انسان با نیت و اندیشه والایش به مدراج بالا می رسد، لذا نباید هرگز خود را به زندگی دنیایی مشغول کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شاید در ظاهر برخی از افراد در ظاهر دچار معلولیت ها و یا نقص عضوی باشند، ولی مهمترین چیز برای هر انسانی همان استعدادی است  که خداوند در اختیار وی قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر انسانی در حد توان خود باید دستگیر دیگران باشد و این از دستورات اکید قرآن و رسول خداست، بنابراین سعادت جامعه اسلامی در گرو باهم بودن است./1400/پ210/

ارسال نظرات