۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۷۲۰۳
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه قم خبر داد؛

راهیابی ۱۲ نفر از قم به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

راهیابی ۱۲ نفر از قم به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم
صالح نژاد گفت: ۱۲ نفر از برادران و خواهران استان قم با کسب حد نصاب‎های لازم به مرحله فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌ها و بخش‌های مختلف از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اظهار کرد: 10 نفر از برادران و دو نفر از خواهران قمی موفق به کسب حد نصاب‌های لازم و حضور در مرحله نهایی این مسابقات شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، روح‌الله آقایی و سید صادق کاظمی در رشته ترتیل، محمدرضا احمدی در رشته حفظ کل، حمیدرضا صافی در رشته حفظ 20 جزء، شهاب امانتچی و سعید شعبانی در رشته دعاخوانی، حسین یزدان‌پناه در رشته اذان و سید محسن روحانی، محمد دهقانی و موسی مقدسی در رشته تفسیر به مرحله فینال راه یافته‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: همچنین نسیبه کرمی پارسا در رشته قرائت تحقیق و خدیجه دیاری در رشته ترتیل هم جزو متسابقین مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هستند که از استان قم به این مرحله رسیده‌اند.

وی ادامه داد: مسابقات رشته‌های مختلف بر اساس جدول زمان‎بندی سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات