۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۹۷۲۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی نیازمند استفاده از ظرفیت های فضای مجازی است

تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی نیازمند استفاده از ظرفیت های فضای مجازی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ملی به تبیین مفاهیم ناب انقلاب و مکتب حاج قاسم سلیمانی در برابر تهاجم دشمنان بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در نشست «ستاد شئون کرمانشاه» که با موضوع برگزاری عزاداری ایام فاطمیه، رحلت آیت الله مصباح یزدی و نیز گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ترویج و گسترش مکتب حاج قاسم تلاش و توجه ویژه ای داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: نقش و جایگاه حاج قاسم سلیمانی به حدی والاست که هیچ روزی نیست که مزار این شهید والامقام بدون زائر باشد که نشان دهنده روحیه ولایی و ایثارگری ملت ایران به ویژه جوانان دارد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی قبل و بعد از شهادت همچنان تاثیرات خود را بر جبهه مقاومت دارد به نحوی که شهادت این سردار رشید اسلام خون تازه در رگ های جریان های مقاومت گردید.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با نگاهی به عملکرد رسانه های بیگانه به عینه می بینیم که این رسانه ها هرگز به نقاط قوت و اقتدار ایران اسلامی توجه و اشاره ای ندارد و تنها وظیفه خود را پررنگ کردن معضلات است، لذا شایسته است که رسانه های داخلی این خلا ایجاد شده توسط دشمنان را پر کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه ها جمع آوری اطلاعاتی درباره ارتباطات شهید حاج قاسم سلیمانی با چهره های برجسته و شاخص استان کرمانشاه است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: تشکیل اتاق فکر و جمع‌آوری ایده و نظارت، برپایی ایستگاه صلواتی با موضوع سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و وصیت نامه این شهید بزرگوار و برپایی تجمع دوستداران حاج قاسم از جمله اقداماتی است که در ایام شهادت این شهید والامقام انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت هایی همانند فضای مجازی، رسانه ملی، رسانه های برخط و مکتوب و... به تبیین مفاهیم ناب انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی در برابر تهاجم همه جانبه دشمنان بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان داشت: پویش «چادر من پرچم عزای مادر» همزمان با ایام فاطمیه در استان کرمانشاه برای سیاه پوش کردن شهر و درب منازل راه اندازی خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی های لازم با شهرداری، هیات های مذهبی و... برای سیاه پوش کردن معابر و خیابان های عمومی شهر کرمانشاه در ایام فاطمیه انجام شده است./1400/پ210/

ارسال نظرات