۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۹۷۲۲۳
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران:

دشمنان درصدد القای ناکارآمدی دین هستند

دشمنان درصدد القای ناکارآمدی دین هستند
امیدی که در جامعه ایجاد شده باعث شکست دشمن است چرا که همواره دشمن در تلاش است مردم را بی انگیزه کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) که امروز در سالن شهید اخلاقی سپاه علی بن ابیطالب استان قم برگزار شد با توجه به موضوع اشراف در ابعاد اطلاعاتی گفت: برای تبیین و تعمیق مفاهیم و تعاریف رهبر معظم انقلاب از اشراف، بایستی تکرار و ممارست وجود داشته باشد تا ملکه ذهن شود.

وی ادامه داد: در موضوع اشراف از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در محاسبات نباید از بخش قدرت معنوی غفلت شود و این یک امر حائز اهمیت است، زیرا باورها و رفتارهای دینی تولیدکننده قدرت نرم نظام و بازدارنده اقدامات دشمن است.

سردار مهدی سیاری با اشاره به برنامه ریزی دشمنان نظام و انقلاب گفت: دشمنان و جریان معاند تنها یک پیام دارند و می خواهند بگویند که دین اسلام ناکارآمد است.

وی افزود: امروز با روی کار آمدن دولت انقلابی همه تلاشمان باید این باشد که کمک کنیم تا این دولت موفق و پیروز باشد و نقشه های دشمنان خنثی شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: در حوزه معیشت مشکلاتی وجود دارد که امروز مانند یک غده سرطانی بدخیم است.

وی گفت: امیدی که در جامعه ایجاد شده باعث شکست دشمن است چرا که همواره دشمن در تلاش است مردم را بی انگیزه کند و امید را از آنان بگیرد.

سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب وظیفه دارند در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اصول مسلم آن نقش آفرینی و همچون گذشته از انقلاب دفاع کنند گفت: امروز مهم ترین نقشی که داریم حضور میدانی در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم است، چرا که تلاش دشمن این است که از طریق فشارهای اقتصادی و جنگ نرم، نقش سپاه را کمرنگ و مردم را از نظام مقدس اسلامی جدا کند.

ارسال نظرات