۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۹۷۴۱۲
آیت الله نوری همدانی:

توطئه های دشمن با اتحاد نیروهای انقلابی خنثی می شود

توطئه های دشمن با اتحاد نیروهای انقلابی خنثی می شود
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: نیروهای انقلابی در کنار هم دارای اندیشه و هدف واحد باشند و با تاکید بر آرمان های امام توطئه های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با بیان اهمیت انقلاب اسلامی گفت: در زمان حکومت طاغوت استکبار جهانی منابع و ثروت ملی ما را به غارت می برد نه از استقلال خبری بود و نه ارزشهای اسلامی در جامعه حاکم بود، حکومت پهلوی با ایجاد خفقان هر اعتراضی را سرکوب می کرد اما مردم توانستند با تکیه بر ارزش های اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل دست اجانب و استعمارگران را از این مملکت قطع کنند.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: امروز به فضل الهی خودکفایی جای خود را به خود باختگی داده و ارزش های اسلامی و انقلاب در این مملکت حاکم شده است هر چند هنوز کاستی هایی وجود دارد که انشاء الله به همت مسئولین و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه باید بر طرف گردد. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی روزنه امیدی بر روی تمام محرومان و مستضعفان جهان گشوده است که باید از آن پاسداری و حفاظت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر فردی در جامعه دارای مسئولیت های فردی، اجتماعی و شغلی است افزود: در جامعه اسلامی هر شخصی بر اساس شغل و مسئولیتش دارای رسالتی است و این مسئولیت ها به عنوان امانتی نزد مسئولین می باشد که باید در راه اعتلای جمهوری اسلامی و حفظ ارزش های انقلاب تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد توطئه ها و فنته انگیزی آنان بوده ایم از این رو باید همواره بیدار و هوشیار بود و باید نیروهای مومن انقلابی به مسئله اتحاد، توجه زیادی داشته باشند، باید تمام نیروهای انقلابی و مومن در کنار هم دارای اندیشه و هدف واحد باشند و با تاکید بر آرمان های امام راحل  توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

این مرجع تقلید با اشاره به سوابق حزب موتلفه اسلامی و اعضای آن اظهارداشت: خداوند در قرآن از مجاهدینی که پیشرو بوده اند تقدیر نموده و وعده ««الْفَوْزُ الْعَظِيمُ»» داده است چرا که فرق است بین کسانی که پیشرو هستند و آنان که بعداً ملحق می شوند و این حزب جزو سابقون می باشد.

وی در ادامه افزود: حزب موتلفه اسلامی از زمان تاسیس دارای سوابق درخشانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی می باشد که از آغاز تاکنون تواست مبارزین و مجاهدین زیادی در راه انقلاب اسلامی تحویل دهد و فعالیت های زیادی در راه پیروزی انقلاب و حفظ و نشر آرمان های اصیل آن تا به امروز انجام داه است. از این رو  بر اعضای آن لازم است آن جایگاه و آرمان ها و فکر و فرهنگی که سبب تاسیس این حزب شده را حفظ کنند. نباید فکر کرد که کار تمام شده است بلکه همواره باید بیدار و هوشیار بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه به اهمیت فعالیت احزاب اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه اسلامی همیشه در خط امام و رهبری و روحانیت اصیل گام بر داشته و در امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی پیشرو بوده است و ما با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می کنیم و باید این بینش و فرهنگ سرمشق دیگر احزاب باشد.

ارسال نظرات