۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۹۸۴۷۹
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

سردار ایرلو عمر خود را وقف اعتلای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرد

سردار ایرلو عمر خود را وقف اعتلای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرد
سرلشکر باقری در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سردار ایرلو تأکید کرد: آن سردار گرامی عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»

شهادت سردار فداکار، برادر دو شهید، جانباز عزیز عرصه‌های دفاع مقدس و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در صنعا شهید حاج حسن ایرلو موجب تأثر و تألم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار گرامی که عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت نمود در حافظه تاریخی ملت شهیدپرور ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد گردید و برای آن سردار عالیقدر باقی‌الصالحات خواهد ماند؛ درود و صلوات الهی بر روح بلند آن مجاهد فی سبیل‌الله و جانباز فداکار.

اینجانب شهادت آن سردار فداکار و مخلص را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معزز، یادگاران گرامی، همکاران و همرزمان آن شهید عزیز در دستگاه دیپلماسی کشور و آحاد ملت بصیر و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
شادی روح شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
1
0
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
◾️سردار شهید حسن ایرلو تنها یک سفیر عادی نبود بلکه خطر را به جان خرید، در بین مردم محاصره شده یمن حاضر می‌شد و در این نبرد نابرابر قوت قلب آنها بود
1
0
حسین کاظمی
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
خداوند تضمین داده که همیشه حزب الله پیروز است و حزب شیطان یکبار هم پیروز نمی شود.
خیلی‌ها به مثابه خانواده ایرلو سرافزارانه قدم برداشتند.
دلدادگان ایران در تمام دنیا شش دانگ پای کار هستند .
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
‏برخی رسانه های داخلی که از داده های خبری و اطلاعاتی خاصی برخوردار نیستند ادعا کردند شهید حسن ایرلو همان سردار عبدالرضا شهلایی بوده است
این ادعا کذب محض است و شخص ملقب به عبدالرضا شهلایی کماکان در یمن حضور دارد.
1
0