۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۹۸۴۸۸

اعتراف رژیم صهیونیستی به نقش این رژیم در ترور شهید قاسم سلیمانی

اعتراف رژیم صهیونیستی به نقش این رژیم در ترور شهید قاسم سلیمانی
یک رسانه عرب زبان با اشاره به اعتراف رژیم صهیونیستی مبنی بر دخالت در ترور سردار سلیمانی آنرا دارای تبعات بسیار خطرناکی برای تل آویو دانست و اینکه درهای جهنم را به سوی صهیونیست ها می‌گشاید.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جام جم آنلاین، تامیر هایمان، رئیس سابق سازمان ضداطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «آمان» چند روز قبل اعلام کرد که این رژیم در ترور شهید قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران ایران توسط آمریکا نقش داشته است.

به گزارش شبکه «کان»، هایمان در مصاحبه با یک مجله این رژیم در این خصوص اذعان کرد که تل‌آویو از طریق سازمان اطلاعات و عملیات خود (موساد) در حادثه ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی مشارکت داشته است.

وی در ادامه گفت که در طول مدت کاری خود در ترور شهید سلیمانی و بهاءابوالعطا از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی دست داشته است.

رای الیوم در مطلبی با اشاره به مواضع تامیر هایمان آورده است: علت اینکه رژیم صهیونیستی به طور رسمی و علنی دخالت در ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد را آن هم در این مقطع مطرح و به آن اعتراف کرده است، چیست؟ علت آن‌را نمی‌دانیم اما این اعتراف با این درجه وضوح و به شکل آشکارا، تبعات خطرناکی به دنبال خواهد داشت و آن اقدامات انتقام جویان علیه اهداف اسرائیلی در خارج از فلسطین اشغالی در آینده است.

این رسانه نوشت: هایمان توضیح بیشتری درباره نقش موساد در اجرای این جنایت و اینکه آیا پهپاد اسرائیلی این اقدام را انجام داده یا نقش موساد اطلاعاتی بوده، نداد، اما این اظهارات را می‌توان در راستای جنگ روانی رژیم صهیونیستی برای اطمینان دادن به صهیونیست‌هایی دانست که این روزها در وحشت و نگرانی شدیدی در سایه احتمال بروز جنگ به سر می‌برند.

رای الیوم می‌نویسد: ایران در واکنش به ترور سردار سلیمانی، پایگاه عین الاسد آمریکا در غرب عراق را هدف قرار داد که بیش از صد زخمی در میان نظامیان آمریکایی برجای گذاشت و جهاد اسلامی هم در واکنش به ترور ابوالعطا ۴۰۰ موشک به شهرک‌های صهیونیستی نشین در شمال غزه شلیک کرد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی را مجبور کرد که همانند موش به پناهگاه بخزد.

این رسانه در پایان آورده است: سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با دخالت در عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد با آتش بازی می‌کند و درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می‌گشاید. این رژیم همانطور که بازنده بزرگ جنگ ترورها ضد گروه‌های مقاومت فلسطینی در دهه هفتاد و هشتاد قرن گذشته بود، با شعله ور کردن جنگ ترورها ضد محور مقاومت و بازوی کوبنده آن در لبنان، یمن، عراق و غزه، بازنده بزرگ‌تر خواهد بود.

ارسال نظرات