۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۹۸۷۰۰

پیگیری بلاتکلیفی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت علوم

پیگیری بلاتکلیفی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت علوم
کاربران سامانه فارس من خواستار اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شدند و تاکید کردند که این بلاتکلیفی را زودتر تمام کنید. مدیرکل منابع انسانی وزارت علوم اما از نهایی شدن نتایج این آزمون خبر داد و گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان بزودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من خواستار اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شدند.

این مخاطبان در درخواست خود آوردند: « با وجود گذشت بیش از سه ماه از انتشار کارنامه اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ و برگزاری مصاحبه دانشگاه‌ها تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۲۵ و آمادگی همه دانشگاه‌ها جهت اعلام نتایج نهایی وزارت علوم به دلیل عدم برگزاری مصاحبه استخدامی توسط دانشگاه علوم پایه زنجان، اعلام نتایج نهایی را به تأخیر انداخته و هیچ زمان مشخصی را برای اعلام نتایج مشخص نمی‌نماید، متاسفانه این موضوع باعث بلاتکلیفی و عدم توانایی برنامه‌ریزی قبول‌شدگان اولیه آزمون به منظور تعیین محل سکونت و اشتغال و دیگر موضوعات شده است، خواهشمندیم پیگیری لازم جهت برگزاری مصاحبه توسط دانشگاه علوم پایه زنجان و تعیین زمان مشخصی جهت اعلام نتیجه نهایی را بفرمایید».

*لطفا صدای ما را به گوش مسؤولین برسانید

از این پویش ۱۷۲ نفر هم حمایت کرده‌اند و در زیر انتشار این خبر هم پیام‌هایی با مضامین زیر ارسال شده است:

« ۳ ماه و نیم از زمان اعلام نتایج اولیه می‌گذرد؛ واقعا چرا نباید نتایج اعلام شود؟ این همه آدم منتظر نتیجه هستند. وزارت علوم از آنها بخواهد انجام دهند. چه دلیل منطقی وجود دارد برای این همه تاخیر؟».

«سلام لطفا پیگیر باشید و نتایج را سریع‌تر اعلام بفرمایید تا تکلیف مشخص شود. خیلی‌ها برنامه زندگی‌شان در گروی نتایج آزمون هست».

« لطفا پیگیری کنید، لطفا صدای ما را به گوش مسؤولین برسانید. چند سال از عمرمان در دانشگاه تلف شده است. این هم از نتیحه اش که به قول دوستمان دوسوم از داوطلبین قبول نمی‌ شوند فقط استرس و انتظار الکی قسمت می‌شود».

« سلام. لطفا نتایج مصاحبه را اعلام کنید. چندین هزار کارجو منتظر اعلام نتایج مصاحبه از طرف وزارت علوم هستند. زمانی هم که تماس می‌گیریم، کاملا غیرشفاف پاسخ می‌دهند و مثلا می‌گویند تا آخر سال نتایج را از سنجش پیگیری کنید. چنین جوابی اصلا جالب نیست. لطفا پیگیری کنید. با تشکر».

* تا الان خبری از انتشار اسامی نتایج آزمون شفاهی نیامده است

خبرنگار خبرگزاری فارس با توجه به درخواست مخاطبان، با سردبیر این سوژه خبری سامانه فارس من گفت‌وگو کرد؛ سعید ورمزیاری یکی از داوطلبان این آزمون است که در پاسخ خبرنگار فارس گفت:  آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ روز ۲۲ مردادماه برگزار شد.

وی افزود: در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نتایج کتبی آزمون ۷۰ درصد و نتایج مصاحبه ۳۰ درصد تاثیرگذار است. ۲۴ شهریورماه نتایج آزمون کتبی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و تا الان خبری از انتشار اسامی نتایج آزمون شفاهی یا همان مصاحبه نیامده است.

ورمزیاری با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ۳ برابر ظرفیت است، گفت: قرار بود یک هفته بعد از مصاحبه نتایج اعلام شود اما هنوز اعلام نشده و تکلیف داوطلبان هنوز مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم.

وی ادامه داد: به ما گفته‌اند که دانشگاه‌های هنر تبریز و علوم پایه زنجان در موعد مقرر مصاحبه‌ها را برگزار نکرده‌اند و دلیل این تاخیر هم همین موضوع است. دانشگاه هنر تبریز بالاخره مصاحبه‌ها را برگزار کرد اما گویا هنوز دانشگاه علوم پایه زنجان مصاحبه‌ها را برگزار نکرده است.

این داوطلب آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی با تاکید بر اینکه انتظار برای ما طاقت‌فرسا شده است، گفت: این انتظار برروی تمام زندگیمان تاثیر گذاشته است. نمی‌توانیم قراردادی برای کار منعقد کنیم و بلاتکلیفیم. درخواست داریم که وزارت علوم زودتر نتایج را اعلام کند تا تکلیفمان مشخص شود.

خبرنگار خبرگزاری فارس در این زمینه با افکانه مدیرکل منابع انسانی وزارت علوم صحبت کرد، وی گفت: در حال بررسی نهایی و جمع‌بندی هستیم و اسامی پذیرفته‌شدگان به زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات