۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۸۷۵۳
همزمان با حماسه نهم دی صورت می پذیرد؛

برگزاری ۴۰ نشست بصیرتی در بقاع متبرکه مازندران

برگزاری ۴۰ نشست بصیرتی در بقاع متبرکه مازندران
مازندران - مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل نشست بصیرتی همزمان با حماسه نهم دی در بقاع متبرکه استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در نشست هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی با بیان این که حضور در صحنه مردم همواره سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بوده است، گفت: چهل همایش و نشست بصیرتی همزمان با سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به این که ملت ایران در حماسه نهم دی حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب، نظام و ولایت را اثبات کردند، افزود: حماسه نهم دی تجلی حضور بی نظیر ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت بود.
 
حجت الاسلام حیدری افزود: ملت بزرگ ایران در دی ماه سال ۸۸ به دنیا نشان دادند اجازه نخواهند داد عده‌ای فتنه‌گر کشور را به آشوب بکشانند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که ملت ایران تا آخرین لحظه پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی خواهند ماند، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم مهم‌ترین عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که ملت ایران در نهم دی سال ۸۸ ضربه سنگینی به دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی وارد کردند، خاطرنشان کرد: آن حضور تاریخی مردم در نهم دی ماه شکست سنگینی به فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن‌ها بود.
 
وی با اشاره به تقارن حماسه نهم دی ماه با ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: بزرگداشت چنین حماسه‌های عظیم و ماندگاری عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی در کشورمان است، افزود: حضور در صحنه مردم همواره سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به برگزاری همایش و نشست بصیرتی همزمان با سالروز حماسه عظیم نهم دی ماه در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران، گفت: این همایش ها با سخنرانی و روشنگری در زمینه حماسه نهم دی ماه با حضور آحاد مردم در جوار بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد./950/پ210/
ارسال نظرات