۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۹۹۴۱۰
خطیب جمعه اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات برای مقابله با نفوذ و سانسور حقایق

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات برای مقابله با نفوذ و سانسور حقایق
اصفهان ـ آیت الله مهدوی با اشاره به سانسور واقعیت‌ها و تلاش دشمن برای نفوذ از طریق فضای مجازی گفت: نیاز داریم برای مقابله با دشمن شبکه ملی اطلاعات ایجاد بشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اصفهان، با اشاره به سانسور شدید ارزش‌های انقلابی و شخصیت‌هایی نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی، گفت: دشمن در خارج کشور در حال رصد مسائل جامعه ما و در حال نفوذ فکری و فرهنگی به جامعه از طریق رسانه و فضای مجازی است.

وی در ادامه افزود: دشمنان می‌خواهند مانع ترویج ارزش‌ها بشوند و در همین راستا دست به تحریف و سانسور حقایق می‌زنند و برای مقابله با این توطئه‌های دشمنان نیاز داریم شبکه ملی اطلاعات در کشور ایجاد بشود تا در کنار فضای موجود به ارائه اطلاعات صحیح به مردم بپردازد و مانع نفوذ دشمن بشود.

آیت الله مهدوی با اشاره به آیاتی از سوره هود، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید کسانی که همراه شما توبه کرده‌اند باید همراه با شما استقامت بورزند. راه ایجاد استقامت در جامعه بیان حقایق است و زمانی که حقایق به درستی گفته بشود و مردم توجه وظایف خود بوده و هشیار باشند دشمن امکان نفوذ در جامعه نخواهد داشت.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مانند کوه در مقابل دشمن ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: همه ما مردم باید اهل ایستادگی در مقابل دشمنان باشیم و به رهبر معظم انقلاب اطمینان خاطر بدهیم که تا پای جان در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد.

وی خطاب به مسؤولان تأکید کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم و پیگیری نیازهای جامعه را به تأخیر نیاندازید و همواره پیگیر مسائل مردم باشید، مطالبات مردم عمدتا برحق است و مسؤولان نباید غفلت بورزند. اگر مسؤولان می‌خواهند امید مردم بیشتر بشود دو راه دارد، یکی خدمت به مردم و دیگری در نصب مدیران نباید جناحی برخورد کرد، مردم متوجه هستند و می‌بینند چه کسانی در اطراف مسؤولان و دولتمردان هستند و توجه به عزل و نصب مدیران دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گلایه برخی مردم نسبت به عزل و نصب‌ها تصریح کرد: تا کنون یک مورد هم عزل و نصب و استفاده از افراد یا برکناری آنها با مشورت من نبوده است. عزل و نصب مدیران باید با استفاده از دیدگاه مردم و در راستای تأمین منافع مردم باشد تا امید مردم به کشور و مسؤولان زیاد بشود.

آیت الله مهدوی خطاب به مردم در خصوص پیگیری مطالباتشان گفت: راهکار پیگیری مطالبات تجمعات نیست چرا که باعث اختلال در جامعه و ناامنی و سلب آسایش خواهد شد و همچنین دشمنان در فضای مجازی با نفوذ توطئه خواهند کرد و از مشکلات در کشور ما خوشنود خواهند شد. همانطور که امام خمینی فرمودند هرزمان شاهد خشنودی دشمن از اقدامات خود بودید راهتان را اصلاح کنید، دشمنان خیرخواه مردم و کشور و انقلاب اسلامی نیستند و نباید به آنها فرصت برای توطئه علیه کشور داد./1304/پ۲۰۱/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات