۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۹۹۶۳۵
مقام صهیونیست:

ما در یک کشتی در حال غرق شدن زندگی می‌کنیم

ما در یک کشتی در حال غرق شدن زندگی می‌کنیم
رئیس سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم در هرج و مرج بوده و شهرک‌نشینان در شرایط بسیار بی‌ثباتی زندگی می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رئیس سندیکای معلمان رژیم صهیونیستی فاش کرد که به دلیل هرج‌ و مرج موجود در این رژیم شهرک‌نشینان در یک کشتی در حال غرق شدن زندگی می‌کنند که حتی ناخدا نیز نمی‌تواند آن را نجات دهد و در این رژیم هیچ‌کس مسئولیت خود را قبول نمی‌کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز ضمن منتشر کردن این خبر اعلام کرد که این مقام صهیونیست دو روز پیش نیز اعلام کرده بود که وضعیت رژیم صهیونیستی غیرقابل تحمل است و تاکید کرده بود که در جریان جنگ ژوئن ۱۹۶۷ یا به قول صهیونیست‌ها «جنگ شش روزه» آنچه اکنون در اراضی اشغالی می‌گذرد اتفاق نیفتاده بود.

تل‌آویو نیز در سال ۲۰۲۱ گران‌ترین شهر جهان برای زندگی معرفی شده است. تورم و ناتوانی‌های مدیریت اقتصادی در رژیم صهیونیستی با وجود اینکه حمایت کشور‌های غربی به خصوص آمریکا را داراست نارضایتی‌های عمومی شهرک‌نشینان را باعث شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت که بیانگر دیدگاه‌های مختلف شهرک نشینان است پیش از این اعلام کرده بود که همه آن‌ها به علت بی‌اعتمادی به کابینه رژیم صهیونیستی که به شهرک‌نشینان پشت کرده است، نگران شرایط آینده هستند و به نوشته این روزنامه، همه گیری کرونا، صهیونیست‌ها را با نبرد بر سر موجودیت روبرو کرده است./۹۸۸/

ارسال نظرات