۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۹۹۷۵۵

بلیط اینترنتی موزه فاطمی با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می شود

بلیط اینترنتی موزه فاطمی با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می شود
رئیس اداره موزه فاطمی از ارائه بلیط بازدید از موزه فاطمی به صورت اینترنتی خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد باقر مشکاتی از آغاز فروش اینترنتی و مجازی بلیت موزه فاطمی خبر داد و اظهار کرد: با توافق صورت گرفته با مجموعه قم تیکت امکان تهیه بلیت اینترنتی برای بازید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مهیا شده است.

وی با بیان اینکه موزه فاطمی اولین موزه‌ای است که در استان قم امکان تهیه بلیت اینترنتی را فراهم کرده است، افزود: از جمله اهداف این طرح تسهیل تهیه بلیت موزه با استفاده از فضای مجازی، سهولت در امر بازدید، صرفه جویی در وقت بازدید کنندگان، مدیریت بهتر بازدیدها برای ارائه خدمات موزه‌ای و معرفی موزه فاطمی در فضای مجازی است.

رئیس اداره موزه فاطمی ارائه تخفیف برای بلیت مجازی را از مزایای این طرح دانست و افزود: بلیت انفرادی بازدید از موزه فاطمی در سایت قم تیکت ۵۰ درصد، بلیت بازدید گروهی ۶۰ درصد، بلیت بازدید گروهی بالای ۵۰ نفر ۷۰ درصد و بلیت بازدید گروهی کودکان زیر ۷ سال و سالمندان بالای ۷۰ سال با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین بازدیدهای ویژه شامل خانواده جانبازان و ایثارگران، اعضای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادهای خیریه، بازنشستگان کشوری و لشکری، خانواده خادمان افتخاری و نهادهای دارای تفاهم نامه با موزه فاطمی با ۸۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام مشکاتی ادامه داد: بازدید جانبازان، خانواده شهدا، خادمان رسمی و خانواده‌شان، خادمان قراردادی و خادمان افتخاری حرم مطهر، کودکان زیر ۷ سال و سالمندان بالای ۷۰ سال که همراه با خانواده باشند از موزه فاطمی رایگان خواهد بود.

وی گفت: برای تهیه بلیت اینترنتی باید به وبگاه قم تیکت به نشانی www.qomticket.com مراجعه و در بخش بلیت موزه‌های قم روی گزینه موزه فاطمی رفته و بر روی گزینه انتخاب بلیت کلیک، سپس با انتخاب نوع و تعداد بازدید مبلغ بلیت را پرداخت و بلیت اینترنتی و پیامک تأیید را دریافت کند و هر بلیت تا سه ماه اعتبار خواهد داشت.

رئیس اداره موزه فاطمی اضافه کرد: ساعات بازدید از موزه فاطمی همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ است و علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می‌توانند در این ساعات به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

ارسال نظرات