۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۹۹۹۹۵

جبران تمام خسارت‌های وارد شده به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد

جبران تمام خسارت‌های وارد شده به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد
در پی وقوع سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور و واردآمدن خسارت‌های سنگین به برخی از هموطنان، بنیاد مستضعفان تمامی خسارت‌های وارده به احشام و لوازم خانگی مددجویان سیل‌زده تحت پوشش کمیته امداد در ۴ استان جنوبی را عهده‌دار شد.

بع گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال وقوع سیل در استان‌های جنوبی و وارد آمدن خسارت‌های هنگفت به برخی از ساکنان این مناطق، بنیاد مستضعفان، جبران تمام خسارت‌های وارد شده به خانواده‌های مددجویان کمیته امداد را عهده‌دار شد.

بر اساس این گزارش با دستور سید پرویز فتاح، هزینه جبران تمام خسارت وارده به بیش از ۷۳۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد در ۴ استان سیل‌زده «سیستان و بلوچستان»، «فارس»، «هرمزگان» و «کرمان» را با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان برعهده گرفت.

با توجه به مکاتبات صورت گرفته میان روسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، خسارت سیل همچون خسارت به «دام‌های سبک و سنگین، تلویزیون، یخچال، فرش، آبگرمکن، بخاری، کولرگازی، اجاق گاز، لباسشویی، پتو و سایر لوازم ضروری» توسط بنیاد مستضعفان جبران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان این کمک‌ها در حالی است که پیش از این نیز بنیاد برای جبران بخشی از خسارت‌های وارده به لوازم خانگی هموطنان آسیب‌دیده در این استان‌ها، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را از طریق استانداری‌هااختصاص داده و تامین رایگان تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق سیل‌زده را نیز عهده‌دار شده بود.

ارسال نظرات