۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۰۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تشدید نظارت ها برای مقابله با گرانفروشی ضروری است

تشدید نظارت ها برای مقابله با گرانفروشی ضروری است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به وضاع اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردم تحمل گرانی ها را ندارند و باید با گرانفروش ها مقابله شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر ضرورت مقابله با گرانفروشی تأکید کرد و گفت: هیچ گونه کوتاهی در این راستا قابل قبول نخواهد بود.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با گران‌فروشی همکاری کنند، افزود: نظارت ها باید تشدید شود.

وی اظهارکرد: همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه های اصناف، بازار و تعزیرات حکومتی و بسیج در برابر مقابله با گران‌فروشی ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به اوضاع اقتصادی جامعه و خانواده ها اشاره کرد و گفت: مردم در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند و باید جلوی گرانفروشی ها گرفته شود.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم، مدیریت جهادی و انقلابی برای کاهش فشارهای اقتصادی و معیشتی بین خانواده ها ضروری است.

حوزه علمیه در تحقق گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارد

امام جمعه خرم آباد  با اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در لرستان، اظهارداشت: همانگونه که حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب نقش آفرین بود امروز نیز در تحقق بیانه گام دوم انقلاب رسالت سنگینی بر دوش دارد.

وی خاطرنشان کرد: تأکید بر بُعد معنوی مساجد همراه با برنامه‌های فرهنگی و رسالت حوزه علمیه در تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از تاکیدات در این اجلاس بود.

حضرت ام البنین دارای روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان های سخت بود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وفات حضرت ام البنین(س) یادآور شد: روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان های سخت از خصوصیات اخلاقی ایشان بود.

وی تصریح کرد: مادران شهیدی که در انتظار فرزندان خود هستند مقامی برابر این بانو بزرگوار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی به  ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت:  این روز تاریخی در راستای تبعیت از امام راحل شکل گرفت ./9451/پ201/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات