۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۰۰۱۷۵
به همت مرکز خدمات استان قم؛

نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانواده طلاب افتتاح شد

نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانواده طلاب افتتاح شد
نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانواده طلاب با همکاری مرکز خدمات استان قم و خراسان جنوبی و با حضور طلاب برخی از کشورهای آسیایی در مرکز خدمات استان قم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانواده طلاب با هدف حمایت از مشاغل خانگی، پیش ازظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رییس مرکز خدمات کل کشور و حجت الاسلام ستوده مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قم و با حضور جمعی از معاونین و طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد.

این نمایشگاه با همکاری استان های قم و خراسان جنوبی و با حضور طلاب چند کشور از جمله پاکستان، عراق، بنگلادش، کره جنوبی، افغانستان، تاجیکستان و هندوستان از امروز تا ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی ضمن بازدید از نماشگاه دستاوردهای خانواده طلاب، روند تحصیلی و تبلیغی طلاب سرپرست را نیز جویا شد و هدف از برپایی نمایشگاه را کمک به معیشت خانواده های طلاب دانست و گفت: مرکز خدمات سعی می کند با برپایی نمایشگاه های فصلی و دائمی در آینده، دغدغه معیشتی خانواده طلاب را کمتر کرده تا طلبه های عزیز با دغدغه کمتر به رسالت های حوزوی خود بپردازند.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به برپایی نمایشگاه اظهار کرد: یکی از ماموریت های ویژه مرکز خدمات در سراسر کشور حمایت از تولیدات و محصولات و دستاوردهای خانواده های طلاب به جهات مختلف است.

مدیر کل مرکز خدمات استان قم با نقش آفرینی خانواده طلاب تصریح کرد: این نمایشگاه و نمایشگاه های آینده با دو ریکرد استفاده طلاب از محصولات طلاب و رویکرد دوم معرفی و فروش محصولات خانگی طلاب برای عموم جامعه برگزار می شود.

 

نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای خانواده طلاب برگزار شد

در ادامه حجت الاسلام امام دادی معاون معیشت و توانمند سازی مرکز خدمات استان قم اظهار داشت: مرکز خدمات و مدیریت معیشت و توانمند سازی در راستای آموزش، مشاوره و ارائه تسهیلات به خانواده طلاب ماموریت هایی دارد که نمایشگاه امروز ثمره مراحل قبلی است و توانسته ایم نتیجه زحمات را در قالب این نمایشگاه به دید عموم طلاب برسانیم.

وی با اشاره به سامانه کسب بوم ابراز کرد: همه خانواده های طلاب کارآفرین می توانند از طریق سامانه کسب بوم در سامانه سخا برای آموزش و مشاوره ثبت نام کنند، تسهیلات نیز براساس نوع فعالیت به خانواده طلاب ارائه می شود. 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
مرحبا کار خوبی بوده است
1
2
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
واقعا مرحبا
کار بسیار خوبی است
اما باید دید چه نفعی به طلاب دارد؟
یعنی خانواده هایی که ثمره زحماتشان را در نمایشگاه عرضه می کنند چقدر از سودش به جیب اینها می رود و چقدرش به جیب برپاکنندگان نمایشگاه؟
2
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
این غرفه ها در حیاط فضای باز مرکز خدمات برقرار شده است با سقفی که از یک پارچه برزنتی نازک درست شده است دیروز سه شنبه باد خیلی شدیدی در قم می آمد، برای مسقف کردن غرفه های بانوان در حیاط مرکز خدمات از پارچه برزنتی نازکی استفاده شده بود، با باد شدیدی که دیروز می آمد امیدوارم سقف این غرفه ها بطور کامل نابود نشده باشد. امروز حداقل دما به منفی چهار درجه در قم رسید و این سرمای شدید طی هفته آینده در قم باقی خواهد ماند با این سرمای شدید که این هفته در قم باقی می ماند بانوانی که غرفه دار هستند سرمای شدید فضای باز حیاط مرکز خدمات را باید به سختی تحمل کنند. در گذشته زیرزمین بسیار بزرگ مرکز خدمات که محل سابق فروشگاه مرکز خدمات بود برای غرفه داری و فروشگاه استفاده می شد ولی اکنون این زیرزمین بسیار بزرگ مرکز خدمات تبدیل به اطاقهای اداری شده است که درب اکثر آن اطاقها قفل است و هیچ کارمندی در آنها حضور ندارد برخی اطاقها نیز که درب شان باز است معمولا فقط یک یا دو کارمند در یک اطاق خیلی بزرگ نشسته است کاش زیر زمین بزرگ مرکز خدمات حفظ می شد تا در این سرمای شدید قم و زیر باد شدید بانوان مجبور نباشند ده روز را در حیاط و فضای باز غرفه داری کنند. زیرا به نظر نمی رسد که اطاقهای اداری ساخته شده در مکان زیر زمین فروشگاه سابق مرکز خدمات ضرورت مهمی داشته باشند.
2
0