۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۲۲۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند

روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و ۵۴ شهید روحانی استان لرستان گفت: لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی خون شهدا را ضامن انقلاب اسلامی خواند و گفت: امروز برای حرکت در مسیر انقلاب و تحقق آرمان های شهدا و انقلاب باید نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهدات آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند، اظهارکرد: استان لرستان ۵۴ شهید روحانی به انقلاب تقدیم کرده است.

وی بر ضرورت تداوم راه شهدا تأکید و عنوان کرد:  روح شهدا نزد خداوند روزی دارد و بر اساس آیات و روایات، خون شهید از آنچنان احترامی برخوردار است که خاک را پاکیزه نگه می‌دارد. 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه برنامه‌های کنگره شهدای روحانی به شهرستان ها نیز ابلاغ شود، بیان کرد: تقدیر از روحانیون جانباز استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است، یادواره چهار هزار شهید روحانی کشور و ۵۴ شهید روحانی لرستان اسفندماه سال جاری در قم برگزار می‌شود./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات