۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۷۰۰۴۹۰
مستند ساز فرانسوی:

دنیا حاج قاسم را آنگونه که هست، بشناسد/ مقاومت مختص به آسیا نیست

دنیا حاج قاسم را آنگونه که هست، بشناسد/ مقاومت مختص به آسیا نیست
خانک گیوم گفت: مهم برای ما معرفی واقعیت های زندگی سردار سلیمانی است و دنیا باید حاج قاسم را آنگونه که هست، بشناسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانم کریستین گیوم استاد دانشگاه و مستند ساز فرانسوی در نشست تخصصی حاج قاسم در آثار فعالان رسانه ای اروپا و آمریکا که پیش ازظهر امروز در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با اشاره به چهره جهانی جمهوری اسلامی ایران برای آزاد اندیشان گفت: ما در غرب ایران را به عنوان یک سمبل عدالت می شناسیم و جمهوری اسلامی تنها پرچمدار حقیقت است.

وی افزود: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران را کشور عدالت محور و صلح طلب می دانیم و چنین نگاهی داریم امیدواریم به کسانی که ایران را اینگونه می‌شناساند توجه شود.

استاد دانشگاه با اشاره به تعطیلی مرکز ضد صهیونیستی در فرانسه ابراز کرد: ما شاهد هستیم جریان اوانجلیست ها منحصر در آمریکا نیست و در فرانسه هم این جریان حضور دارد متاسفانه با روی کار بودن مکرون بسیاری از فعالیت‌های دینی و ضدصهیونیستی تعطیل شده است.

این مستند ساز فرانسوی ضمن اشاره به فیلم بانوی بهشت تصریح کرد: اسرائیل سرمایه گذاری زیادی برای مبارزه با اسلام می کند، بانوی بهشت نیز در راستای اختلاف بین شیعه و سنی و دنیای اسلام به واسطه حمایت‌های صهیونیست‌ها تهیه شده است.

وی تبیین صحیح از شخصیت حاج قاسم به جهانیان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در مستندی که ساخته ام سعی شده واقعیت‌های حاج قاسم را به دنیا بشناسانم، جریان مقاومت مختص به آسیا نیست و در غرب نیز گروه‌های عدالت خواه به عنوان جریان مقاومت حضور دارند.

گیوم در پایان اظهار داشت: ممکن است در مستند ژنرال قلب ها موارد فنی به خوبی رعایت نشده باشد اما مهم برای ما معرفی واقعیت های زندگی حاج قاسم است و دنیا باید حاج قاسم را آنگونه که هست، بشناسد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
شادی روح شهدا صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
0
0