۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۰۰۶۶۷

طرح جناغی پلیس برای برخورد با زرنگ بازی در رانندگی

طرح جناغی پلیس برای برخورد با زرنگ بازی در رانندگی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت:طرح جناغی یکی از راهکار‌های ما است تا اجازه گردش به صورت غلط به رانندگان داده نشود، لذا افرادی که توجیه نمی‌شوند، اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ همه‌خانی گفت: پلیس راهور با توجه به بستر‌های موجود و ظرفیت ها، همیشه به دنبال راهکار‌ها و اجرایی کردن طرح‌هایی برای ترافیک است به همین جهت با بی نظمی‌هایی که در بزرگراه‌ها رخ می‌دهد برخورد می‌شود.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران برخی رانندگان در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها بدون رعایت قوانین و مقررات زرنگ بازی می‌کنند، وقت دیگران را سرقت می‌کنند و در نقطه صفر گردش‌های نامناسبی انجام می‌دهند که باعث سد شدن راه دیگران و تصادفات می‌شود همچنین لاین‌های مختلف یک بزرگراه درگیر و در نهایت کل بزرگراه دچار مشکل می‌شود.

پلیس راهور برای حل این مشکل تا جایی که در توان دارد با رانندگان برخورد می‌کنند طرح جناغی اقدامی موثر برای کاهش ترافیک در بزرگراه‌ها بود.

از ادارات ذیربط همچون شهرداری تهران پیگیر هستیم تا در برخی بزرگراه‌ها دوربین نصب و با رانندگان زرنگ برخورد شود، آمار دقیقی از افرادی که در این طرح جریمه شدند نداریم البته مبلغ این جریمه ۵۲ هزار تومان است.

از شهرداری تهران مطالبه گری کردیم تا در اسرع وقت نصب دوربین جناغی را در بزرگراه‌ها در اولویت قرار دهند البته شهرداری قول مساعد داده است.

پیشتر سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها طرح جناقی صبح و عصر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
برخی رانندگان در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها بدون رعایت قوانین و مقررات زرنگ بازی می‌کنند و در نزدیکی خروجی به‌اصطلاح راه را می‌بُرند و از لاین سوم و چهارم وارد خروجی می‌شوند. .
2
0