۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۰۰۷۰۸

لعنت بر این سکوت شما در قبال حوادث یمن

لعنت بر این سکوت شما در قبال حوادث یمن
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های ائتلاف سعودی علیه یمنی‌ها، گفت: ریخته شدن خون یمنی‌ها زوال حکام ذلیل و فرومایه را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق، «نصر الشمری» سخنگوی این جنبش در سخنانی گفت: وجدان کور جهانی و تمام سازمان‌های بین‌المللی خودخوانده، سازمان‌های بین‌المللی مزدور و تمام کارکنانشان، نزد خداوند ناچیزتر از یک قطره خون یک کودک یمنی است که در بمباران کینه و سیاه صهیونیستی - وهابی جان می‌سپارد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نجباء در ادامه یادآور شد: همچنین تمام موجودیت رسانه‌های جهانی و هیاهوی احمقانه‌شان، در مقابل ناله یک کودک یمنی مدفون زیر آوار خانه‌اش، حقیر و ناچیز است. لعنت بر این سکوت شما در قبال حوادث یمن!

این شخصیت عراقی عنوان کرد: اما حاکمان ذلیل و فرومایه که مقدرات این امت در دست‌شان است و صلح و امنیت منطقه را بر هم می‌زنند؛ خون ملت یمن، زوال شما را زودتر و همراه با هزاران لعنت رقم خواهد زد. شما از آنچه می‌پندارید نزد خدا ناچیزتر هستید.

تجاوز نظامی روز جمعه ائتلاف سعودی که ۸۷ کشته و ۲۶۶ زخمی‌برجای گذاشت، با نقش فعال امارات به زندان مرکزی صعده موجی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. در همین راستا، شورای عالی سیاسی یمن بیانیه تندی را علیه ائتلاف سعودی صادر کرد.

این شورا در بیانیه خود جنایات اخیر سعودی در الحدیده و صعده را به شدت محکوم کرد. در بیانیه شورای عالی سیاسی یمن آمده است: جنایات سعودی در «صعده» و «الحدیده» بدون مجازات باقی نمی‌ماند. در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده است: عربستان و امارات ابزارهای کثیف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین خطاب به عربستان و امارات گفته است: شما ترسوتر و بزدل‌تر از آن چیزی هستید که بتوانید در میادین نبرد با نیروهای یمنی به مواجهه بپردازید. شما تنها جنایتکارانی هستید که مرتکب قتل می‌شوید. ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ محکمی‌به شما خواهند داد.

پر واضح است که سلسله جنایات جنون آمیز ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن و به ویژه آخرین جنایت آنها یعنی بمباران زندان مرکزی صعده و به خاک و خون کشیدن صدها یمنی نشأت گرفته از خشم و عصبانیت آنها از حملاتی است که قلب امارات را به لرزه درآورد.

تشدید جنایات ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن خود به تنهایی یکی از مهمترین عواملی است که نشان می‌دهد عملیات «طوفان یمن» در قلب ابوظبی تا چه اندازه موفقیت آمیز بوده است.

از سوی دیگر، روز گذشته «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به بمباران ساختمان ارتباطات این کشور و به تبع آن، قطع کامل اینترنت در کشورش واکنش نشان داد. سخنگوی جنبش أنصارالله در این خصوص تصریح کرده است: بمباران ساختمان ارتباطات که به قطع اینترنت در سراسر یمن منجر شد، حجم شکست میدانی این دشمن بزدل را نمایان کرد.

 
 یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰
ارسال نظرات