۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۰۰۷۲۸
امام جمعه کنگاور:

جامعه امروز نیازمند شناخت بیشتر و بهتر از سیره حضرت زهرا است

جامعه امروز نیازمند شناخت بیشتر و بهتر از سیره حضرت زهرا است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام لروند گفت: منش و سیره حضرت زهرا(س) برای همه ما به عنوان یک الگوی بزرگ می تواند چراغ راه و دور شدن از گمراهی شناخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در جمع طلاب و حوزویان شهرستان کنگاور در سخنانی اظهار داشت: جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در بین مسلمین و حتی پیروان دیگر ادیان آسمانی بسیار والاست.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: منش و سیره این بزرگ بانوی جهان اسلام برای همه ما به عنوان یک الگوی بزرگ می تواند چراغ راه و دور شدن از گمراهی شناخته شود.

وی ادامه داد: امروز بانوی مسلمان می تواند با الگو برداری از زندگی حضرت فاطمه(س) زندگی خویش را به بهترین نحو ممکن اداره کند و نیز نقش بهترین و باوفاترین همسر را ایفا کند.

حجت الاسلام لروند با تاکید بر اینکه جامعه ما نیازمند شناخت بیشتر و بهتر از سیره این بزرگ بانوی اسلام است، تاکید کرد: باید با استفاده از رسانه ها، منابر، مجالس و... نسبت به معرفی بیشتر و تبیین جایگاه حضرت فاطمه(س) اسلام بیشتر کار کنیم، هنوز ابعاد بسیاری از زندگی این حضرت برای زن مسلمان ناشناخته است.

امام جمعه شهرستان کنگاور گفت: اگر زن مسلمان و حتی دیگر زنان عالم، حضرت فاطمه(س) را الگوی زندگی خویش قرار دهند به جایگاه واقعی شان که خداوند متعال برای آنان ترسیم و تعریف کرده است، خواهند رسید.

حجت الاسلام لروند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: زندگی و شهادت حضرت فاطمه(س) به تمامی جهانیان و به ویژه بدخواهان اسلام نشان داد که این دین برای زنان و بانوان جایگاه بسیار فاخری در نظر دارد و بی شک تبیین زندگی این حضرت می تواند زوایای جدیدی از زندگی زن مسلمان را برای همه ما روشن سازد./1400/پ210/

ارسال نظرات