۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۰۰۸۰۲
فالح الفیاض:

الحشدالشعبی عراق قدرتی منحصر به فرد در مبارزه با تروریسم است

الحشدالشعبی عراق قدرتی منحصر به فرد در مبارزه با تروریسم است
 فالح الفیاض رئیس الحشدالشعبی عراق اعلام کرد نیرو‌های این سازمان در عرصه مبارزه با تروریسم به قدرتی منحصر به فرد تبدیل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، فالح الفیاض‏ رئیس الحشدالشعبی عراق گفت: الحشدالشعبی تجربه‌های بسیاری در زمینه مبارزه با تروریسم دارد و در برابر هر دشمنی از عراق دفاع خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی الحشدالشعبی عراق‏، رئیس الحشدالشعبی گفت: بعد از سال ۲۰۱۴، اوضاع عراق سبب ایجاد ساختار جدیدی به نام الحشدالشعبی شد که قدرتی متخصص در زمینه مبارزه با تروریسم است و عراق بعد از تشکیل این سازمان با عراق قبل از آن متفاوت است.

فرمانده عملیات غرب نینوا الحشدالشعبی تأکید کرد که تروریست‌های داعش قادر به کنترل هیچ منطقه‌ای در این استان نخواهند بود.

فرماندهی عملیات مشترک عراق روز جمعه اعلام کرد که در پی حمله تروریست‌های داعش به مقر ارتش در منطقه العظیم در استان دیالی، ۱۱ افسر ارتش به شهادت رسیدند. همچنین شب قبل این حادثه، هسته‌های باقی مانده گروه تروریستی داعش با یک خودروی بمب‌گذاری شده به یک ایست و بازرسی متعلق به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) در ورودی زندان الصناعه در شهر حسکه واقع در شمال شرق سوریه حمله کردند؛ در پی این انفجار و درگیری‌های پس از آن، حدود ۲۰ داعشی موفق به فرار از زندان الصناعه شدند.

ترکی جدعان، عضو عالی رتبه چارچوب هماهنگی شیعیان عراق نیز حمله به زندان‌هایی که هزاران تروریست داعشی در مناطق مختلف سوریه را در خود جای داده است، دستور کار آمریکا، با هدف آزاد کردن دوباره افراط گرایان برای برهم زدن امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه عنوان کرد./۹۸۸/

ارسال نظرات