۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۷۰۰۹۹۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب:

بر اساس آمار، قشر روحانیت بیشترین تعداد شهدا را دارند

بر اساس آمار، قشر روحانیت بیشترین تعداد شهدا را دارند
حجت الاسلام اکبری گفت: علاوه بر آمار جانبازان و ایثارگران، روحانیت از نظر قشری بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی و مردم ایران کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب(ع) مسئول عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش تخصصی شهدای روحانی دفاع مقدس که چهارشنبه شب، بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ایثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان همایش و شرکت کنندگان در همایش گفت: علاوه بر آمار جانبازان و ایثارگران، روحانیت از نظر قشری بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی و مردم ایران کرده است.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به کنگره ای که برای شهدای روحانیت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم فرمودند با توجه به اینکه اکثر شهدا و ایثارگران و جانبازان روحانی در قم سکونت دارند بهتر است از این پس این همایش در قم برگزار شود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به برخی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شهدای روحانی ابراز داشت: روحانیت همیشه با مردم بودند و از این به بعد نیز باید به گونه ای عمل کنند که مردم احساس نکنند که روحانیت از مردم جدا است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی ابن ابی طالب(ع) با بیان علت از خود گذشتگی شهدا اظهار کرد: تنها علتی که سبب شد شهدا از جان و مال و عزیزان خود گذشتند این بود که آنان عاشق خدا و دین اسلام بودند و به راه خدای خود ایمان واقعی داشتند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به افول دشمنان اسلام و شکستن هیمنه آنان در جهان ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدا و ایستادگی نظام اسلامی در مقابل دشمنان، آنانی که خود را کدخدای جهان می دانستند هیبت و هیمنه خود را در جهان از دست داده اند.

ارسال نظرات