۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۷۰۱۰۳۳
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جزایری خبر داد؛

برگزاری پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه

برگزاری پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه
حجت الاسلام والمسلمین جزایری با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲۰ نشریه حوزوی در علوم انسانی و اسلامی از برگزاری پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید جزایری دبیر همایش کتاب سال و جشنواره مقالات علمی حوزه گفت: از مجموع 234 نشریه ی علمی پژوهشی و علمی ترویجی که در حوزه علوم انسانی و اسلامی در کشور منتشر می شود، 122 نشریه از مراکز حوزه و حوزویان منتشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری گفت: در بهمن ماه 1400 بیست و سومین همایش کتاب سال وپنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد

وی افزود: در حوزه، نشریات علمی پژوهشی، علمی ترویجی و علمی تخصصی در راستای علوم انسانی و اسلامی منتشر می شود و در مجموع 84 نشریه علمی پژوهشی وجود دارد که 48 نشریه از سوی شورای اعطای مجوز حوزه و 36 نشریه در حوزه از سوی وزارت علوم مجوز دریافت کرده اند. 

حجت الاسلام والمسلمین جزایری اضافه کرد: 38 نشریه علمی ترویجی در حال فعالیت در حوزه هستند که 29 نشریه از شورای اعطای مجوز ها و 9 نشریه از وزارت علوم مجوز دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع 122 نشریه حوزوی 92 نشریه موفق به ارسال آثار خود به دبیرخانه پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه شده اند.

ارسال نظرات