۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۰۱۱۵۲
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حاشیه های فضای مجازی تمامی ندارد / وارد حاشیه سازی نشویم

حاشیه های فضای مجازی تمامی ندارد / وارد حاشیه سازی نشویم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: حاشیه های فضای مجازی هیچ وقت تمام نمی شود و اگر بخواهیم به آنها بپردازیم عمر خدمت از دست می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما پنجشنبه شب در اولین نشست با شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه در خصوص مسائل و مشکلات شهر و مدیریت شهری کرمانشاه، اظهار داشت: خدمت به مردم افتخار بزرگ و با ارزشی است و باید قدر این فرصت خدمتگزاری را دانست و تمام توان را در این مسیر خرج کرد.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین مدیریت جدید شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: تقویت روحیه وحدت و همدلی و پرهیز از اختلاف و تفرقه که باعث عقب ماندگی و بیشتر شدن مشکلات می شود را سرلوحه کار خود قرار دهید تا ثمره این همدلی و همراهی رونق و تعالی کرمانشاه در زمینه‌های مختلف باشد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر همکاری شورا و شهرداری این شهر، از مسؤولان این دو نهاد خواست تا با هم تعامل داشته و تمرکز خود را بر اولویت های شهر بگذارند.

آیت الله علما همچنین با تاکید بر خدمتگزاری هرچه بیشتر شورا و شهرداری به مردم کرمانشاه گفت: امام راحل از همان ابتدای انقلاب اسلامی خود را خدمتگزار مردم نامیدند و این روحیه باید در تمام مدیران و مسوولان در تمام رده ها وجود داشته باشد.

وی افزود: شورا و شهرداری کرمانشاه باید تمام زمان و وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و از حاشیه ها دوری کنند.

آیت الله علما تاکید کرد: حاشیه های فضای مجازی هیچ وقت تمام نمی شود و اگر بخواهیم به آنها بپردازیم عمر خدمت از دست می رود، بنابراین مسئولین شورا و شهرداری هم باید بدون توجه به این حاشیه‌ها تنها تمرکز خود را معطوف به انجام امورات شهر کنند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر کنارگذاشتن اختلافات هم گفت: همه افراد قطعا افکار مختلف دارند، اما از این افکار مختلف باید برای پیشرفت شهر بهره گرفت، نه برای اختلاف.

وی بر داشتن روحیه گذشت و ایثار در شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و افزود: همه باید یاد بگیریم که اختلافات را کنار گذاشته و برای مصالح شهر و مردم در برخی موضوعات گذشت و ایثار داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عمر خدمت به سرعت سپری می شود، گفت: همین که چشم روی هم بگذاریم چهار سال سپری شده و پایان کار شورا و شهردار فعلی فرا می‌رسد و آن زمان تنها کارنامه کاری آنهاست که قضاوت می شود و همین عملکرد چهارساله توشه آخرت می شود، بنابراین به جای اینکه زمان را با اختلاف و حاشیه سپری کنیم بهتر است که آن را صرف خدمت به مردم کنیم.

آیت الله علما با تاکید بر همکاری شورای شهر با شهردار جدید کرمانشاه گفت: همه باید دست به دست هم داده و شهردار را در انجام امورات شهر یاری کنیم.

وی افزود: قطعا رفع مشکلات شهر یک شبه میسر نیست و بودجه کلانی برای اجرای پروژه های عمرانی نیاز است، اما همین که شورا و شهرداری کمر خدمت به مردم ببندند قطعا مردم این خدمت را متوجه می شوند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این مهم است که کارهای انجام شده برای مردم اطلاع رسانی شود و مردم اگر ببینند مسئولین واقعا در حال خدمت هستند، قطعا شرایط و سختی ها را درک کرده و راحت تر با شرایط و مشکلات کنار می آیند.

آیت الله علما از شهردار جدید خواست با توجه به مشکلات بسیار و امکانات محدود روی اولویت های شهر تمرکز کرده و از دوباره‌کاری در برخی پروژه ها و موضوعات شهری خودداری کند./1400/پ201/

ارسال نظرات