۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۰۱۲۲۸
رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه:

باید در مقابل هجمه های دشمنان ارزش های انقلاب را تبیین کنیم

باید در مقابل هجمه های دشمنان ارزش های انقلاب را تبیین کنیم
کرمانشاه ـ شهرستانی گفت: مخاطبین رهبر انقلاب اسلامی تمام آحاد مردم خصوصاً نخبگان و اهل علم است، زیرا برای همه ما مبرهن است که باید در مقابل شبهه افکنی دشمن، روشنگری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، علیرضا شهرستانی امروز در نشست اعضای شورای نخبگان و کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت هوشیاری نخبگان و فرهیختگان تأکید کرد.

رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه افزود: جنس سخنان مقام معظم رهبری بسیار تازه و به روز است، لذا می بینیم، حضرت آقا فرمودند که دشمن آرایش جنگی گرفته و ملت هم باید آرایش نظامی بگیرند و در دیدار ویدئو کنفرانس با دانشجویان، فرمودند باید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید، و ابهامات را رفع کنید.

این استاد دانشگاه گفت: مسقط الرأس بیانیه گام دوم انقلاب، امید و امیدواری است، لذا باید در مقابل هجمه های دشمنان ارزش های انقلاب را تبیین کنیم و این وظیفه اصلی اهل علم و فرهیختگان حوزه و دانشگاه است، لذا می بینیم، حضرت آقا خطاب به دانشجویان کشور می فرمایند «هر کدام از شما به عنوان چراغی فراروی خود را روشن کنید».

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مخاطبین رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام آحاد مردم خصوصاً نخبگان و اهل علم است، زیرا برای همه ما مبرهن است که باید در مقابل شبهه افکنی دشمن، روشنگری کنیم، در مقابل القای یأس و ناامیدی از طرف دشمن، امیدواری و نشاط را بوجود آوریم و در مقابل هجمه های پی درپی دشمن، موفقیت های برجسته کشور را به رخ بکشیم.

شهرستانی در پایان خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان می فرمایند:« پروردگارا ما را سربازان جهاد عظیم این روزگار که جهاد تبیین است قرار بده» لذا باید این افتخار را برای خود رقم بزنیم که سربلندی و سرافرازی بزرگ این روزگار، سربازی این عرصه مهم می باشد، که همانا آن، جهاد تبیین است./1400/

ارسال نظرات