۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۷۰۱۶۸۵
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مجلس بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد

مجلس بزرگداشت آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد
مجلس ترحیم و بزرگداشت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجلس ترحیم و بزرگداشت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور علما، شخصیت های حوزوی، مسئولان استانی و مردم ولایتمدارقم برگزار شد.

در این مراسم حضرات آیات نوری همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی حضور داشتند.

گفتنی است این مراسم با حضور آیات کعبی، حسینی بوشهری، فقیهی، رجبی، فاضلی، فاضل لنکرانی، مقتدایی، حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری، حاج ابوالقاسم، تقوی به نمایندگی از رییس جمهور، منتظری دادستان کل کشور، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، استاندار قم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنران این مراسم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله صافی گفت: ایشان به شدت نسبت به تراث اهل بیت و شیعه حساس بودند و در این موضوع با احدی تعارف نداشتند.

وی افزود: از ویژگی های حضرت آیت الله صافی می توان به دفاع از ارزش ها و تراث اهل بیت، موضوع حجاب و مبارزه با عرفان های نوظهور اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تفکیک جنسیتی در دانشگاه اظهار داشت: حضرت آیت الله صافی به شدت خواستار تفکیک جنسیتی در کلاس های دانشگاه بودند و ما این موضوع را از دولت انقلابی خواستاریم و براساس تجربه می گوییم این کار شدنی است.

ارسال نظرات