۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۰۲۴۱۱
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

مقابله با ترویج سبک زندگی غربی نیازمند جهاد همگانی و هوشمندانه است

مقابله با ترویج سبک زندگی غربی نیازمند جهاد همگانی و هوشمندانه است
خزعلی گفت: اگر روزی مردها در خط مقدم جنگ سخت بودند، امروز بانوان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و آقایان باید محتوا و اسلحه به بانوان برسانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانم خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیش از ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به جنگ رسانه ای و نفوذ دشمن گفت: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد که دیگر با سلاح وارد منطقه ای نمی شویم بلکه از درون و با تغییر افکار سعی می کنیم در آن ها نفوذ کنیم.

وی با اشاره به حوادث صدر اسلام اظهار داشت: در گذشته و از صدر اسلام نیز پیامبر خدا به استفاده از ابزار هنر و رسانه مثل شعر دستور می دادند و در جنگ ها نیز بلافاصله و بدون فوت وقت از این سلاح استفاده می کردند، به هنگام بودن، به موقع عمل کردن بلکه زود عمل کردن، آینده پژوهی و برنامه ریزی برای خنثی سازی حرکت احتمالی دشمن و واکسینه نمودن افراد قبل از تهاجم امری لازم و ضروری است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه افزود: خضاب و رنگ کردن ریش در جنگ های صدر اسلام، آتش روشن کردن ها و ... اموری برای تضعیف روحیه دشمن و روحیه به نیروهای خودی در جنگ و از تاکتیک هایی است که پیامبر به صحابه امر می کردند، امروز تحقیر، تضعیف و از طرفی روحیه دادن و برجسته سازی کار رسانه است.

وی جنگ شناختی را در تبیین و جنگ نرم مهم برشمرد و اظهار کرد: از مولفه های مهم هویتی و از مقوم ترین و پایدارترین آن ها هویت های دینی است و دشمن این موضوع را به شدت مورد هدف قرار داده است.

خزعلی تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران را دارای زیان های جبران ناپذیری در حوزه اخلاق، اقتصاد، دین و سیاست دانست و تصریح کرد: مقابله با ترویج سبک زندگی غربی نیازمند جهاد همگانی و هوشمندانه است، این همان جهاد تبیینی است که در بحث خانواده به آن نیاز داریم.

وی با اشاره به قتل بانویی در اهواز گفت: آنچه در هفته گذشته در اهواز اتفاق افتاد، یک نمونه از نفوذ در خانواده بود که از تغییر ارزش ها و شکستن بسیاری از حرمت ها برخاسته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان با اشاره به خط مقدمان جنگ نرم خاطرنشان کرد: اگر روزی مردها در خط مقدم جنگ سخت بودند، امروز بانوان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و آقایان باید محتوا و اسلحه به بانوان برسانند، اگر آن ها را از خط مقدم جبهه نرم به خانه بیاوریم، جنگ دشمن به خانه کشیده خواهد شد چرا که دشمن آن ها را هدف قرار گرفته است.

ارسال نظرات